Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#14454Zrušení internetu pro doma

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 13 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.01.2017, před 8 lety

Hynek Lattenberg

Znění stížnosti

Dobrý den, naše stížnost je již do nebe volající. Někdy v průběhu prosince 2016 jsme s přítelem volali na zákaznickou linku O2, že chceme zrušit kabelovou TV. Bylo nám řečeno, že není problém, že nám přijde dopis o zrušení domů do schránky. Někdy začátkem ledna nám tedy přišlo do schránky zrušení kabelové TV s pokutou kolem 300 Kč za nedodržení lhůty pro zrušení. Což nás o této sankci nikdo dopředu neinformoval. Nato nám bylo sděleno pracovníkem call centra, že současně s kabelovou TV nám byl samozřejmě zrušen i internet, velmi se slečna divila, že jsme toto nepožadovali. Takže nám někdo bez našeho souhlasu k 5.1.2017 zrušil internet, aniž by se nás zeptal. Internet používáme denně k práci doma, bez něj jsme v podstatě bez příjmů, ještě k tomu nám naše kabelová TV jede přes internet, bez něj nám bohužel nejede ani TV. Snažili jsme se to několikrát řešit přes infolinku, stále nám někdo něco sliboval, jak zavolají, jak pošlou technika, na reklamační oddělení nás přepojovali a stále nic. Do dnešního dne (tj. 19.1.2017) nemáme žádné řešení, internet stále nejede, xkrát nám řekli, že musí poslat technika, že nám to na dálku nemohou zapnout ten internet. Hlavně že vypnout to šlo. Mezitím jsme zrušili i tarif na telefon, kde nám ještě drze naúčtovali 2500 Kč za pokutu. Je to nehorázné chování, my máme denně ušlý zisk z podnikání, nikdo s námi nekomunikuje, denně voláme na infolinku a dožadujeme se nějaké kompenzace a řešení. Sankci 319 Kč jsme doposud nezaplatili a ani to nehodláme platit.


Produkt

Kabelová TV, internet na doma


Požadované řešení

Žádáme o kompenzaci - zrušení smluvní pokuty 319 Kč, nabídnutí nového tarifu internetu aspoň 40 MBs za stejnou cenu. Plus něco navíc za to, jak se k nám chovali.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2017 05:07, před 8 lety

Výpověď smlouvy platí od okamžiku, kdy ji spotřebitel uplatnil. Je třeba však dávat pozor na situace, kdy je smlouva uzavřena písemně a smluvní podmínky vyžadují písemnou výpověď. V takovém případě nebude stačit oznámit ukončení smlouvy po telefonu, podnikatel se může domáhat, aby účastník smlouvy jednal písemně.

Pokud byla sjednána smlouva na dobu určitou, je smlouvu možné ze strany spotřebitele jednostranně ukončit. V takovém případě si ale může společnost účtovat poplatek za předčasné ukončení smlouvy ve výši maximálně jedné pětiny součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy. Co se týče peněžité sankce za předčasné ukončení smlouvy, je její výše zákonem omezena pouze ve vztahu ke spotřebiteli. U smlouvy uzavřené s podnikatelem na IČ může operátor požadovat odškodnění ujednané ve smlouvě či obchodních podmínkách, přičemž jeho výše může činit i 100% zbývajících měsíčních plnění.

Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, je vhodné uplatnit u této společnosti reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem. Doporučujeme spotřebiteli uplatnění reklamace písemnou formou a zaslání prostřednictvím pošty doporučeně s dodejkou či alespoň prostřednictvím internetového formuláře, kdy si předem zkopírujete odesílaný obsah a z následující stránky potvrzení o přijetí, tak aby bylo právní jednání prokazatelné.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákaznice do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.1.2017 11:57, před 8 lety

Dobrý den,

záležitost jsem kontroloval a musím potvrdit, že skutečně z naší strany došlo k pochybení při vyřizování požadavku na zrušení služby O2 TV. Na obnově internetového připojení již pracujeme. Skutečně je ale třeba návštěva technika (23. ledna 2017).
Na kompenzaci se po vyřízení reklamace určitě domluvíme.

U mobilního čísla je každopádně smluvní sankce zcela správně. Zde je platný závazek do července roku 2018. Při nedodržení závazku je platná sankce ve výši jedné pětiny zbývajících paušálních poplatků do konce závazku.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.1.2017 13:34, před 8 lety


Hynek Lattenberg

Ano,sankce za zruseni tarifu chapeme,ale konkurence nam udelala takovou nabidku,ktera se nam vyplati i s touto sankci. Nicmene vratme se k problemu,ktery je a stale trva. Technik mi volal vcera,rekl,ze nam nabizi tarif 20 Mbs za 499 Kc,tudiz jeste drazsi,nez jsme meli drive. Rekla jsem,ze pozadujěe aspon 40 Mbs za stejnou cenu,a ze nehodlame platit smluvni pokutu 319 Kc,o kterou nas jiz O2 urguje,jelikoz nam madam na infolince neinformovala,ze nejaka smluvni pokuta nam vznikne tim,ze zrusime kabelovou TV.

To,ze nam internet nejede jiz od 5.1. je opravdu zasadni chyba,ja jsem OSVC a pracuji z domu,nemam tedy moznost jiz po 2 tydny vykonavat svou praci ze sidla,kde nemam internet a zadam tedy o urgentni reseni. Kdybyste meli poslat technika na vlastni naklady jeste dnes nebo o vikendu. To je snad Vase chyba a my na ni doplaceli uz dost dlouho.

Dekuji

Lattenbergova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2017 14:30, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.1.2017 14:57, před 8 lety

Snažili jsme se najít bližší termín pro schůzku s technikem, bohužel jsme jej nenašli.
Na úpravě tarifu a vystavení smluvní sankce za internetové připojení se samozřejmě domluvíme v rámci řešení reklamace.

O výsledku vás budeme informovat nejpozději do měsíce od podání reklamace.

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.1.2017 17:02, před 8 lety


Hynek Lattenberg

Kdybyste se snazili,vypada to jinak,nezlobte se na me. Z nasi vlastni iniciativ jsme k Vam volali asi 5x,vzdycky nam akorat kazdy nasliboval,jak se nam ozve a stejne se nic nekonalo. Takto si tedy sluzby v zadnem pripadne nepredstavujeme. A nedivte se,ze od Vas lide ve velkem odchazeji.

A nerikejte,ze do mesice nas pripad vyresite. To snad nemuzete ani myslet vazne? Co na tom mesic chcete resit? Uz je tohle je dalsi vec,pro kterou ve Vas nemame duveru. Sami jste si to zpusobili a jeste nas nechate mesic cekat na vyjadreni? To je opravdu sila...zvszujeme dalsi kroky,ktere podnikneme. Nas rodinny prislusnik pracije pro nejmenovanou TV,lide by se meli dozvedet,jak s nami komunikujete a za jake pitomce nas povazujete.

´L.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.1.2017 12:32, před 8 lety

Zdravím,

internetové připojení je už zprovozněné.
Do měsíce od podání reklamace vás budeme kontaktovat s vyjádřením reklamace, což je standardní lhůta stanovená zákonem. Vždy se však snažíme k reklamacím přistupovat co nejrychleji.

Opravdu vás poprosím o vyčkání.
Děkuji.

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.1.2017 12:39, před 8 lety


Hynek Lattenberg

Vážený pane Trčko,

vzhledem k tomu, že nám byla vyměřena pokuta ve výši 319 Kč, kterou jsme nezaplatili a ani ji platit nehodláme, běží lhůta pro nabíhání sankcí. Čím déle se Vám prodlužuje ZÁKONNÁ LHŮTA K VYŘÍZENÍ REKLAMACE, tím více Vám nabíhají úroky z prodlení.

Jinak ano, dnes u nás ráno byl pan technik, který se nestačil podivovat nad tím, že musel k nám vyjíždět, když to nebylo nutné. Stačilo internet spustit. Měl údajně zadané v papírech, že se jedná o NOVÉ PŘIPOJENÍ, ne o obnovení původního. Takže z nás tady někdo dělá pěkné pitomce a to si rozhodně nenecháme líbit.

Požadujeme tedy urgentní vyřešení naší záležitosti s tím, že chceme internetové připojení rychlosti 50 Mb/s zdarma a odpuštění smluvní pokuty ve výši 319 Kč. Pochybení se stalo na Vaší straně, já požaduji náhradu ušlého zisku od 5.1.2017 do včerejšího dne, tj. 22.1.2017, což činí celkem 17 dní. Můj denní výdělek činí 200 Kč/hod., tj. 1600 Kč/den. Za celých 17 dní suma ušlého výdělku činí 27 200 Kč.

Žádám O2, aby se k této situaci vyjádřila co nejdříve a snažila se být velmi vstřícná nebo celou tuto kauzu dáme do televize, abychom sdělili, jak jeden z největších operátorů přistupuje ke svým dlouholetým klientům.

S pozdravem

Lattenbergová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2017 13:57, před 8 lety

Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.1.2017 14:32, před 8 lety

Dřívější vyřízení vám slíbit nemůžu, přesto se pokusíme vše co nejrychleji uzavřít.

Do doby vyřízení reklamace jsem zajistil odložení splatnosti, sankce tak nehrozí.

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.1.2017 15:05, před 8 lety


Hynek Lattenberg

Dobře, pane Trčko

děkuji a budeme se těšit na vyřízení reklamace. Byla jsem nucena si od svého mobilního operátora navýšit datový limit o 1,2 GB za 300 Kč, abych mohla vůbec nějak fungovat. To prosím zohledněte ve svém vyhodnocení situace.

Děkuji

S pozdravem

Lattenbergová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2017 16:40, před 8 lety

Spotřebitel nám zaslal následující vyjádření:

"Dobrý den, pane Trčko

v minulé stížnosti jsme spolu komunikovali ohledně toho, že nám byl neoprávněně odstřihnut internet, navíc nám byla vyměřena pokuta ve výši 319 Kč (kterou jste nám stornovali, toto je už vyřízeno), nicméně stále se nám nikdo neozval s nějakou kompenzací a už mě daná situace opravdu přestává bavit. Poslali jste nám domů nějaké smlouvy k internetu Optimal Plus, které jsme my nepodepsali, ani jsme tento druh internetu nežádali, přesto nám fakturujete za tento peníze (viz níže popis faktury).

Žádala jsem Vás o prověření situace a o náhradu za ušlý zisk včetně peněžité náhrady za to, že jsem si musela u svého operátora zřizovat nadlimitní mobilní data, abych mohla vůbec z domu nějak pracovat.

Psal jste, že se ve lhůtě 30 dnů vyjádříte. Už je to zdaleka více jak 30 dní a stále žádné vyjádření nemáte.

Naposledy nám přišla faktura na zaplacení:

Zúčtovací období: 8.1. - 7.2. 2017
Referenční číslo: 2000447550
Částka: 160,97 Kč
Variabilní symbol: 0717387054
Číslo přípojky: 546210493
Internet Optimal Plus: 29.1. - 7.2.

Žádáme o náhradu ušlého zisku a kompenzaci za čekání, nevstřícnost a problémy!!!!!"

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.2.2017 13:28, před 8 lety

Dobrý den,

o výsledku reklamace jsme vás informovali 1. 2. 2017 telefonicky a SMS zprávou.
Internet vám opětovně účtujeme za dobu, odkdy je v provozu. Smlouva vám pak dorazila automaticky v souvislosti se zpětným navedením služby.
Všiml jsem si však, že je tarif nastavený odlišně od předchozí varianty.

O dalším postupu vás tak budeme ještě informovat.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.2.2017 13:33, před 8 lety


Hynek Lattenberg

Dobry den,

to znamena co,ze nas tarif je odlisne nastaveny. Mame toho uz opravdu plne zuby. Myslite si,ze si delame legraci??? To neumite ani zvednout telefon a zavolat???? Chteli jsme kompenzaci za usly zisk,takze tim,ze nam jakoze nekdo odpustil 319 Kc za pokutu,ktera nam byla stejne nepravem uctovana,ze se s timto vysledkem smirime,tak jste na omylu. Vec uz resi nas pravnik a chystame se to i zverejnit medialne.

Pres mesic s nami danou situaci neresila jedina kompetentni osoba a to je opravdu zoufale.

Internet,ktery nam UCTUJETE,nam UCTUJETE NEPRAVEM,nic jsme nepodepsali a s nicim nesouhlasili.

Ocekavam od Vas KONECNE KLOUDNE VYJADRENI NEBO ZACNEME UZ JEDNAT!!

S pozdravem

Lattenbergova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.2.2017 14:55, před 8 lety

Tarif je jinak nastavený od toho, jak jste jej využívali dříve.

Službu aktuálně vedeného internetového připojení účtujeme na základě předchozí smlouvy s O2 TV. Služba je aktivní a denně využívaná, účtování je na místě.
V souladu se smluvními podmínkami (http://bit.ly/2iQbsPw), bod 11. neposkytujeme náhradu škody ani ušlého zisku.

V každém případě musím nesouhlasit s tím, že by s vámi nikdo nebyl v kontaktu. Jak jsem zmínil v předchozí reakci - 1. 2. jsme vás informovali o výsledku reklamace, se kterým jste souhlasili. Nyní jste podala nesouhlas s vyřízením, který jsem předal opět k projednání.

Kontakt na vás máme. S řešením se vám ozveme.

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.2.2017 17:16, před 8 lety


Hynek Lattenberg

Vážený pane Trčko,

tak jsem si našla Vaše smluvní podmínky a bod, který zmiňujete, se ovšem našeho případu netýká. Naše služba nebyla přerušena, nýbrž úplně zrušena. Pokud si tedy chceme hrát na slovíčkaření, jakože toto už mě opravdu přestává bavit (viz bod níže).

Cituji dle Vašich smluvních podmínek: "Odpovědnost O2: V ostatních případech neuvedených v odst. 11.1 za škodu O2 odpovídá do výše trojnásobku
průměrné měsíční platby za Služby v každém jednotlivém případě."

Neřekla jsme, že s námi nikdo nekomunikoval, nýbrž že s námi nekomunikovala žádná KOMPETENTNÍ OSOBA, což je skoro totéž, jakoby s námi nekomunikoval NIKDO!

Vám by se líbilo osobně takové jednání??? Kdybyste potřeboval pracovat a někdo svou neschopností Vám zrušil na 2 týdny přístup k internetu? V dnešní době? Byl byste rád? A ještě kdyby potom s Vámi mluvil způsobem, že si vlastně můžete trhnout nohou, že to není jejich zodpovědnost a žádnou kompenzaci si nezasloužíte?

To tedy ne, vážený pane, pokud takhle jednáte s ostatními zákazníky, tak si jednejte, ale já to takto nenechám, to mi věřte. Pokud nepřijdete s něčím kloudným a zajímavým, rozhodně to poženeme dál. Toto si nemůžete dovolit. Úřad pro ochranu spotřebitele by byl určitě rád za takový podnět :) jakože toho na krku O2 má již více než dost, že?

Dále, nemůžete nám účtovat za službu, na které jsme se nedohodli, a kterou jsme Vám nepodepsali. My jsme souhlasili pouze s příjezdem technika a obnovením připojení, jaké připojení to ale bude, na tom jsme se, pokud já vím, nedohodli. A jasně jsem Vám ve stížnostech psala, že Optimal nechceme, že nám nestačí.

Takže být Vámi, tak se tentokrát opravdu už snažím. 5. 3. to budou 2 měsíce, co s námi takto jednáte.

ML.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2017 17:41, před 8 lety

Pokud službu bylo možno využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelkou zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem. Společnost ale není podle § 64 odst. 12 zákona o elektronických komunikacích povinna nahradit škodu, která spotřebitelce vznikne v důsledku přerušení služby nebo vadného poskytnutí služby.

Nesouhlasí-li spotřebitelka s vyřízením reklamace, může se do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.2.2017 13:56, před 8 lety

Je mi upřímně líto, že máte pocit, že vám nechceme pomoct.
Ke všem uvedeným bodům jsem se již vyjádřil. Stejně tak už vás kontaktoval kolega z oddělení Reklamací a stížností.

Upřesním pouze obnovu připojení - v případě pochybení na naší straně samozřejmě nastavíme stejnou variantu připojení, která byla na lince vedená. Měli jste nastavený Internet Optimal za akční cenu 399 Kč, proto byl nastavený právě tento tarif. Nelze obnovit a využívat připojení bez tarifu.

Pokud byste dala přednost tarifu s vyšší rychlostí, můžeme nastavit variantu Internet Aktiv (549 Kč měsíčně) s rychlostí 50/5 Mb/s. Na adrese je k dispozici také rychlost 80/8 Mb/s (tarif Premium za 649 Kč měsíčně), kde je ale třeba mít novější typ VDSL modemu. V tomto případě by bylo vhodné nejdříve ověřit typ, který doma máte, abychom měli jistotu, že byste mohli této rychlosti dosáhnout.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.2.2017 21:52, před 8 lety


Hynek Lattenberg

Vážený pane Trčko, to není pocit, že mi nechcete vyjít vstříc, to je fakt!!! Váš kolega z reklamačního oddělení je pouze jen jeden z mnoha call centrových pracovníků, kterému je úplně jedno, co daný zákazník požaduje nebo co mu Vaší neschopností vzniklo za problém. DTest se jasně vyjádřil, že jste nám měli poskytnout přiměřenou slevu či jinou náhradu. Vy jste nám pouze "obnovili" původní internet za původní cenu, a to ještě pouze do června 2017. Takže jste nám vlastně nedali nic navíc, jestli to dobře chápu. Kompenzaci úplně odmítáte, takže jak my k tomu teď přijdeme? Já nemohla 2 týdny pracovat, neměli jsme díky tomu ani připojení k televizi, bylo to zapříčiněno Vaší vinou, ne výpadkem nešťastným vlivem, nýbrž neschopností Vašeho pracovníka, a je mi jedno, že Váš kolega na call centru říkal, že jsme jenom lidi, ano jsme jenom lidi a holt za chyby musíme pykat a nést si svou zodpovědnost.

Nespokojíme se tedy s tím, co jste nám tady hodlali "nabídnout". Původně nám dokonce jeden pán na call centru nabízel 3,5 tisíce na nový telefon a zlevněný tarif na rok s daty navíc. Jak je tedy možné, že Vy teď po takovémto pochybení nejste schopni nám vlastně nabídnout nic víc než to, co jsme měli předtím.

Žádáme tedy kompenzaci ve výši ročního internetu zdarma. To je aspoň minimum, co pro nás můžete udělat.

Děkuji

Lattenbergová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2017 10:32, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.2.2017 09:11, před 8 lety

Zdravím,

zvýhodnění na mobilní tarif bylo možné nastavit, každopádně číslo už je převedené k jinému poskytovateli služeb.

Internetové připojení od nás využíváte za nejlepší cenu, kterou dokážeme nabídnout. Závazek je do června tohoto roku s automatickým prodlužováním do budoucna. Dokud bude závazek prodlužovaný, budete mít také k dispozici toto cenové zvýhodnění (platí na dobu neurčitou).

Kompenzaci, kterou navrhujete, nemůžeme vyhovět.

Z naší strany jsme provedli veškeré kroky k nápravě a také jsme se k celé záležitosti opakovaně vyjádřili, proto ji pokládáme za uzavřenou. Na případné další zprávy týkající se tohoto případu už zde nebudeme reagovat.

Děkuji za pochopení.

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.2.2017 10:15, před 8 lety


Hynek Lattenberg

Vážený pane Trčko,

věřím, že takto to pro Vás je uzavřená kapitola nebo byste si to přál, nicméně můžete mi ještě sdělit jednu věc? 20 MB/s nám nestačí na rodinný dům ve Šlapanicích, bylo by adekvátní sem pustit 50 MB? Jak je daleko hlavní přívod, aby to sem vůbec to připojení dosáhlo a jelo tady. A jaká by byla pro nás cena, kdybychom si vzali vyšší připojení?

Děkuji

Lattenbergová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.2.2017 13:27, před 8 lety

Samozřejmě. U vás je dostupných 50/5 Mb/s (tarif Aktiv) a také 80/8 Mb/s (tarif Premium). Aktiv je za cenu 549 Kč, Premium pak za 649 Kč (obě ceny jsou se závazkem).

Kdybyste o úpravu měla zájem, dejte vědět. Vše zařídím (úprava tarifu proběhne nejpozději do 3 pracovních dnů).

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.2.2017 13:32, před 8 lety


Hynek Lattenberg

Já vím, že je to tady dostupné, ale jestli opravdu ta rychlost 50 MB/s tady pojede. Protože někdy si to lidé zřídí, ale nezjistí si, jak daleko jsou od přípojky a potom jim ta rychlost stejně nejede.

Potřebuji k práci rychlejší internet, tak proto se ptám. A Vy nám dáte tedy nějakou lepší cenu? Třeba za 500 Kč by to nešlo?

Děkuji

Lattenbergová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 10:31, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.