Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 8.12.2016 jsem reklamovala kozacky,zcela ponicena prava bota sedrena.barva ošoupana.v ohybech popraskana a odlepena podrážka.Obuv jsem zakoupila 22.10.2016.dcera používala na bezne noseni do skoly.Dne 19.1.2017 při vyzvednuti reklamacemi chteli zamestnanci vrátit obuv bez radneho posouzeni reklamace a ze nemam nárok tuto obuv relamovat.Nesouhlasim a nadala vyzaduji další a radne posouzeni.Chovani zamestnancu bylo drze a zcela absurdni.Dekuji Marketa JUrajdova emumin@seznam.cz
navraceni peněz za obuv
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobrý den,
reklamace paní Jurajdové byla předána k opětovnému přezkoumání. Zákaznice nás kontaktovala přímo, jsme s ní v kontaktu a o konečném rozhodnutí bude námi vyrozuměna.
S pozdravem,
CCC Czech, s.r.o.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku. Bude-li spor smírně vyřešen, má spotřebitelka možnost stížnost uzavřít.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji, stížnost už je vyřízena.