Společnost


Lavaggio affario s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#14459Nevrátenie peňazí po odstúpení od zmluvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2017, před 8 lety

Andrea Belánska

Znění stížnosti

14.12.2016 potvrdenie prijatia objednávky
19.12.2016 na základe vopred zaplatených finančných prostriedkov (bankovým prevodom)e-shop oznámil vybavovanie zásielky (iná možnosť ako platba vopred nie je ponúkaná), deklarovaná doba dodania 5-7 dní od od prijatia platby
28.12.2016 som sa mailom chcela informovať, kedy bude tovar dodaný - došla automatická mailová odpoveď, že e-shop je v obmedzenej prevádzke z dôvodu čerpania dovolenky od 22.-30.12.2016(na otázky odpovedia do 2 dní - zostalo bez odpovede) , o tejto skutočnosti som vopred nebola informovaná, následne ďalší email o inventúre od 2.-3.1.2017 s tým, že na otázky budú do 2 dní odpovedať
- moje otázky zostali bez odpovede
2.1.2017 som napísala do zákazníckej sekcie, že ak tovar nebude dodaný do 5.1.2017 odstúpim od zmluvy, kedže som nedostala žiadnu odpoveď, 3.1.2017 som podala odstúpenie od zmluvy, ktoré e-shop 4.1.2017 akceptoval

dňa 16.1.2017 som zaslala emailom výzvu na vrátenie peňazí, posledný akceptovateľný termín z mojej strany som určila do 19.1.2017 - výsledok je, že eshop vôbec nekomunikuje a peniaze na účet mi nevrátili

Poznámka: e-shop má v OP uvedené, že financie vracajú max. do 30 dní od odstúpenia, e-shopy ale majú 14 dňovú lehotu na vrátenie peňazí a tá nebola dodržaná. Okrem iného som e-shopu poslala mail, že pokiaľ nepošlú financie, tak aby boli pripísané na môj účet do 19.1.2017 obrátim sa na ČOI a políciu ČR, čo som zatiaľ neučinila, pretože ich lehoty na vybavenie sa mi zdali príliš dlhé a uprednostnila som riešenie cez Váš portál

Vopreď ďakujem za pomoc, Andrea Belánska


Produkt

tovar nebol dodaný, odstúpenie od zmluvy z dôvodu nedodania tovaru v deklarovanom čase


Požadované řešení

vrázenie peňazí do 3 dní od vyriešenia sťažnosti


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2017 13:09, před 8 lety

Jelikož kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku komunikace na dálku, tj. na internetu, vzniká spotřebiteli ze zákona právo od kupní smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "občanský zákoník"). Česká zákonná úprava stanovuje pro odstoupení 14 denní lhůtu od převzetí věci, logickým výkladem je však rovněž možné od smlouvy odstoupit již před převzetím věci, jak mj. stanoví i evropská právní úprava, konkrétně bod č. 40 směrnice č. 2011/83/EU, o právech spotřebitele.

Toto odstoupení od smlouvy je třeba prokazatelně zaslat prodávajícímu a ten je povinen spotřebiteli do 14 dní od převzetí odstoupení vrátit kupní cenu zboží, případně i s náklady, které spotřebitel uhradil na dodání zboží, dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil dle § 1829 občanského zákoníku).

Nevrátí-li podnikatel peníze ve lhůtě 14 dnů, ocitá se v prodlení a spotřebitel může požadovat současně i úrok z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2017 18:55, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.