Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 21.7.2013 jsem si v nabídce webových stránek vybral nabízený UNIVERZÁLNÍ držák do auta / pro mobil nebo navigaci apod. / a zaplatil elektronicky přes kartu částku 250,00 Kč. Obdržel jsem číslo woucheru, jehož číslo a s mou adresou zaslal na email - fajn-nakup@seznam.cz, jehož zástupcem byl uveden pan Končický. Po 14 dnech jsem reklamoval neobdržení zboží. Odpověď jsem obdržel od paní Stečínské - péče o zákazníky z info@mydeals.cz, že budou kontaktovat dodavatele a že do 14 dnů obdržím zprávu. Po dalších 14 dnech jsem od paní Stečínské obdržel informaci, že dodavatel jim sdělil, že všechny objednávky vydodal a že problém je tudíž mezi mnou a dodavatelem. Odpověděl jsem, že jsem zaplatil na www.mydeals a že zodpovědnost za řešení spočívá na nich. Od té doby se již nikdo neozval.
Vrátit peníze
|
Tweet |
Za poskytnutí plnění odpovídá subjekt, se kterým byla uzavřena smlouva a zaplacena kupní cena. Vztah prodejce s dodavatelem není pro spotřebitele podstatným. Prodejce musí např. dokladem o převzetí zásilky prokázat, že zboží dodal. Pokud tak neprokáže a neposkytne plnění ani v přiměřené lhůtě, může spotřebitel od smlouvy dle § 517 občanského zákoníku odstoupit.
V případě odstoupení si strany vrací vzájemně poskytnuté plnění. Dle nám dostupných informací by se v tomto případě jednalo o vrácení kupní ceny spotřebiteli.
Společnost Kolektiva s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Společnost je v konkursu a lhůta pro podání přihlášky pohledávky již uplynula.