Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#14461Zboží v akci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 minut 58 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2017, před 8 lety

Michal Janda

Znění stížnosti

Dobrý den. Přestože máte od včerejška 20.1.2017 zboží v akci, není toto "akční" zboží na prodejně. Jedná se o prodejnu Albert v Černošicích. Proč? Jak je možné, že nejste schopni vaše akční zboží také prodávat? A to hned od prvního dne akce!!! Vůbec je tato prodejna unikátní. Neustálé čekání ve frontách, chybně značené cenovky, chybně značené akce, časté problémy vyplývající z nedostatku personálu. Momentální vedení Albertu v Černošicích je naprosto neschopné zajistit takový chod supermarketu, aby odpovídal zvyklostem.


Požadované řešení

Co chcete řešit? Jednoduše zajistěte, aby akční zboží z letáků taky na prodejně bylo a ne, že hned od prvního dne akce toto zboží není.
Děláte z lidí blbce. Je otázka, jestli úmyslně, nebo z neschgopnosti.
Ani nevím, co z toho je horší.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2017 12:37, před 8 lety

Pokud se nejedná přímo o akci formulovanou v letáku "do vyprodání zásob", zboží by mělo být na prodejně k dispozici po celou dobu trvání takové akce, pokud je časově omezena. Minimálně by měl personál obchodu být schopný spotřebiteli sdělit, kdy bude zboží k dispozici.

Pokud však společnost své zákazníky upozorňuje v akčním letáku, že akce je omezena do vyprodání zásob, pak takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a tudíž možné. Slevová akce může být spojena s možností vyčerpání zásob zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.

Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.