Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#14463Čekání ve frontách na pokladnu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2017, před 8 lety

Hana Petříková

Znění stížnosti

V Bille na Bělohorské ulici v Praze 6 jsou v odpoledních hodinách dost časté dlouhé fronty na pokladnu. Pokladny bývají v tu dobu obsazeny 2 ze 4.
Když jsem chtěla slevový kupon, jak inzerujete na Vašich stránkách/nikoli však v obchodě/,bylo mi řečeno paní pokladní, že to platí až odpoledne.Když jsem se jí zeptala, co je tedy za denní dobu, když je 15hod,odpověděla hbitě, že to platí až po 17hod, ale to jsem se nikde nedočetla...Většina pokladních v této prodejně je fajn, ale je jár, které jim to kazí-baví se mezi sebou a vy tam stojíte a čekáte, až dožřeší osobní problém...


Požadované řešení

vyvěsit leták s touto info


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2017 17:56, před 8 lety

Společnost na svých webových stránkách inzeruje službu "Nestůjte ve frontě", ke které uvádí: "Pokud je před Vámi ve frontě více než 5 zákazníků a nejsou otevřeny všechny pokladny, dostanete od nás slevový kupon." Společnost by měla svému závazku dostát.

Byl-li při prodeji zboží a nabízení služeb užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2017 16:18, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.