Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#14464Zasílání nevyžádaných zásilek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2017, před 8 lety

Vlasta Vargová

Znění stížnosti

Dobrý den,
v loňském roce mi byl zaslán po telefonickém rozhovoru s operátorkou společnosti uvítací balíček, avšak další pravidelné zasílání zmíněno v hovoru nebylo. Po té mi údajně měli být doručeny další 3 balíčky léčiva, za které jsem nezaplatila - nevím o nich, ve schránce jsem nic neměla a stejně tak upomínky.O mém údajném závazku vůči společnosti Helvetia jsem se dozvěděla až po doručené SMS,že můj případ předala společnosti CREDITEXPRESS k řešení.
Přiznávám, že uvítací balíček jsem neuhradila, ale o dalších nevím.
Snažila jsem se řešit daný stav s Helvetií i s Creditexpress, kdy jsme se domluvily s operátory, že to vyřeší a to do 27.1.17
To bylo 18.1.17 Následně 19.1. mi bylo opět voláno z Creditexpress a téměř vyhrožováno, abych co nejdříve zaplatila, nebo že bude moje pohledávka vymáhána soudně a bude to pro mne mnohem horší.
Ráda bych se s Helvetia Apotheke domluvila, jak tuto situaci řešit.Nechci hradit něco, co nemám a čelit ještě k tomu praktikám vymahačské firmy.
Také bych chtěla požádat o zaslání hovorů s operátorkou.
děkuji za řešení Vargová,


Požadované řešení

Vyřazení veškerých údajů z databáze společnosti Helvetia i Creditexpress.
Anulování plateb za nedoručené zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2017 06:58, před 8 lety

Požaduje-li společnost pro spotřebiteli úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že zboží bylo spotřebiteli opravdu dodáno. Společnost by v případě soudního sporu musela prokázat, že zboží dodala na adresu spotřebitelem uvedenou při uzavření smlouvy po telefonu.

Fungování inkasních agentur (CREDIT EXPRESS) není dosud zákonně upraveno, mohou tyto agentury požadovat zaplacení dluhu pouze na základě postoupení pohledávky nebo pověření věřitele. Pro vymáhání dluhu nemají soudem uznaný exekuční titul jako v případě exekutorských úřadů a v případě exekuce by pohledávka musela být tedy prokázána před soudem. Při vymáhání pohledávky inkasní agenturou je proto velmi důležité ujistit se, zda daný závazek skutečně existuje, popřípadě v jaké výši, a kdo je oprávněný k přijetí jeho plnění.

Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.1.2017 08:32, před 8 lety

Dobrý den,

objednávkový hovor necháváme dohledat a následně Vám jej zašleme na Váš email.

Dovolte, abychom si upřesnili zásadní informace. S objednávkou Uvítacího balíčku jste tedy i dle Vaší zprávy zde souhlasila a byl Vám doručen. V Uvítacím balíčku jste měla dopis ve kterém Vás seznamujeme s pravidelným odběrem. Prosíme o informaci z jakého důvodu jste se nám neozvala a proč jste Uvítací balíček řádně neuhradila? Popř. nevrátila zpět?

Protože jsme od Vás neobdrželi žádnou zprávu zasílali jsme Vám zásilky dál a poté jsme Vám poslali celkem pět upomínek a to na stejnou adresu, ani zde jste bohužel nereagovala.

Vážená paní Vargová je nám líto, ale nemůžeme Vám nyní odpustit tento dluh. Co pro Vás můžeme udělat je odpuštění poplatků jak od Creditexpressu tak i od nás poplatky za odeslané upomínky a za administrativu spojenou s vymáháním pohledávky a Vy nám tedy uhradíte pouze částku za námi expedované zásilky tedy celkem 397 Kč (Uvítací balíček 79 Kč + 2x 159 Kč za dvě pravidelné zásilky).

Dovolte, prosím, abychom vyjádřili náš velký ústupek v této věci. Uvítací balíček byl expedován již 30.5.2016.

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.1.2017 13:37, před 8 lety


Vlasta Vargová

Dobrý den,
děkuji za reakci společnosti Helvetia. Ano, uznávám, že je mojí chybou, že jsem nereagovala na průvodní dopis v prvním balíčku - nečetla jsem ho.
Mrzí mne, spíš to, že v momentě, kdy je zásilka odeslána obyčejně a není nikde doloženo převzetí, tak není odvolání......
Pokud není jiná možnost, jak danou věc řešit, tak ano je pro mne přijatelnější, poslat Vám 397kč než o tisíc více.

S pozdravem Vargová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.1.2017 13:45, před 8 lety

Dobrý den,

dnes jsme Vám na email poslali objednávkový hovor, který je zcela v pořádku a ve kterém Vás operátorka vícekrát informovala o pravidelném odběru a o systému i o tom jako zasílání ukončit.

Zásilky jsou expedovány obyčejně z toho důvodu, aby zákazník nemusel každých dvacet dní na poštu pro zásilku a Uvítací balíček posíláme jako Balík do ruky právě pro to, abychom si ověřili adresu a to, že zákazník po obdržení má opravdu zájem pokud se nám neozve.

Dále bychom zde rádi uvedli skutečnost, že jsme se spojili se společností Creditexpress, která nám sdělila zajímavou informaci a to, že jste s nimi dohodnuta na úhradě a to 417,-Kč do 25.1. a zbytek do 15.2.2017.

Je nám velice líto, že naše společnost je očerňována lidmi jako jste Vy. Váš přístup je nekorektní a pevně věřím, že uznáte, že úhrada 397 Kč je opravdu pro Vás více jak dobré východisko.

Prosíme částku uhraďte co nejdříve:

Č. ÚČTU: 2500877342 / 2010 (Fio banka)
VARIABILNÍ symbol: 6006956003
ČÁSTKA: 397 Kč

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.1.2017 15:50, před 8 lety


Vlasta Vargová

Dobrý den,
nesnažím se Vás očerňovat, na tento web jsem se obrátila právě kvůli tomu, co píšete o společnosti Creditexpress - domluvené úhradě. To co jsem napsala v úvodu je pravda, že operátor se mne snažil přinutit k nějaké dohodě o úhradě a řekl mi, že Vaše společnost se se mnou o této věci nebude vůbec bavit, když je v jejich řešení.Stejně tak jsem ještě před ním mluvila s Vaší operátorkou, která zase stanovila termín 27.1 jako metu vyřešení, bavila se tam o tom s kolegyní.Inkriminovaný hovor máte.
Uznala jsem stejně tak v telefonických hovorech, že to byla i moje chyba, že jsem nedávala pozor a hodila vše za hlavu a jsem ráda za toto řešení.
V každém případě jsem tímto vyléčená z jakéhokoliv přitakání na nějakou nabídku po telefonu.
děkuji za vyřešení a vstřícnost

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.1.2017 15:53, před 8 lety

Dobrý den,

pokud již paní Vargová nemá co dodat, čekáme na platbu 397 Kč a případ se může uzavřít.

Děkujeme

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2017 15:59, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2017 06:08, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.