Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#14465Reklamace v rámci 3 měsíční záruční doby na provedenou opravu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 12 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2017, před 8 lety

David Šťastný

Znění stížnosti

Ještě v záruční době, dne 12.10.2016 jsem reklamoval Tablet Asus TF103C-1A106A - 10,1", Z3745, 16GB, Android, protože nefungoval na dotyk (již podruhé, předchozí reklamace byla ze dne 17.6.2015 - ta samá chyba). Reklamace byla uznána a zařízení opraveno (tentokrát oproti minulé opravě pouze přeinstalací systému), to bylo 25.10.2016. Bohužel zařízení zhruba po měsíci znovu nereagovalo na dotyk. Záruční doba už ale skončila. Přesto jsem zařízení reklamoval, dne 19.12., protože na dokumentu (na všech reklamačních dokumentech) uvádějí: "Na provedenou opravu je 3 měsíční záruční doba, počínaje dnem ukončení reklamace.".
Oprava v záruce nebyla uznána a tudíž ani nedošlo k opravě.

17.10.2014 - Koupě tabletu

17.6.2015 - RE15031275 -zařízení poprvé reklamováno s chybou: "Nereaguje dotykový displey, dříve pomohlo napojit tablet na nabíječku, nyní již nereaguje vůbec, zkoušen i reset do továrního nastavení".
26.6.2015 - Opraveno v záruce. Výměna usb boardu, obnova OS, testy

10.10.2016 - RE16057786 - zařízení podruhé reklamováno s chybou: "Nepravidelně nereaguje na dotyk, po restu je zase funkční". (popis, ale chyba ta samá, nereagoval dotyk).
25.10.2016 - Opraveno v záruce. Provedena oprava dle instrukcí výrobce, reinstalace OS, tovární nastavení, výstupní test OK.

19.12.2016 - RE16072252 - zařízení potřetí reklamováno s chybou: "Nefunkční dotyk". Vím, že je již po záruční době, ale jedná se o reklamaci provedené opravy.
22.12.2016 - Neuznáno - vráceno

23.12.2016 - RE16073658 - další pokus o reklamaci opravy. "Nefunkční dotyk".
20.1.2017 - Neuznáno - zařízení je již po záruce. Předchozí reklamace byla SW vady, tudíž se záruka neprodlužuje. Zařízení nesplňuje předpoklady a podmínky záruční opravy. Je možná nezáruční (placená) oprava, vráceno zpět, reklamace neuznána.

Jak si tedy mám vysvětlit záruku 3 měsíce na provedenou opravu? Lze někde dohledat podmínky této 3 měsíční záruky na provedenou opravu? Komunikoval jsem jen s czc.cz a veškeré dokumenty mám také od czc.cz.

Ačkoliv czc.cz bere reklamaci za vyřízenou, nedošlo ještě v záruce k opravě, protože závada se do 3 měsíců od opravy objevila znovu (ta samá závada, ne jiná podobná, je to vždy ta samá). Czc.cz argumentuje různým způsobem řešení opravy (tedy poslední řešení v záruce bylo obnovení OS), ale závada je ta samá a nebyla odstraněna.


Produkt

Tablet Asus TF103C-1A106A - 10,1", Z3745, 16GB - nefunkční dotykový displey


Požadované řešení

Oprava, vrácení peněz, popřípadě alespoň vysvětlení jak funguje 3 měsíční záruka na opravu v záruce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2017 15:40, před 8 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.2.2017 14:28, před 8 lety

Dobrý den pane Štastný.

Je mi líto, že vaše reklamace nebyla uznána. Servis nárok na opravu předešlé reklamace neuznal z důvodu poškozeného operačního systému (na tuto vadu se záruka nevztahuje) - reinstalace operačního systému do továrního nastavení není oprava ve smyslu OZ. Jedná se o uživatelskou činnost a běžnou údržbu zařízení.

Doporučuji vám provést obnovu do továrního nastavení a instalaci aktuálních ovladačů, ze stránek výrobce.

Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.2.2017 16:58, před 8 lety


David Šťastný

Dobrý den,

děkuji za Vaši reakci, ale problém je ten, že reinstalace operačního systému to nevyřešila. Proto jsem také tablet vrátil (po reklamaci), protože chyba se stále vyskytovala.
V rámci reklamace jste provedli reinstalaci OS, obnovení do továrního nastavení. V testu Vám tablet prošel, ale chyba se vrátila. Ta samá chyba. Takže pokud se chyba vyskytne, mám obnovit tablet do továrního nastavení? Kolikrát týdně je obnovení do továrního nastavení běžné? Pokud to neřeší obnovení do továrního nastavení, nemůže být chyba jinde?
Ještě jednou prosím o informaci, kde najdu podmínky 3 měsíční záruky na provedenou opravu. V odpovědi píšete, že reinstalace operačního systému do továrního nastavení (provedená v rámci opravy) není oprava ve smyslu OZ. To jsou podmínky, které jsou veřejně známé? Kde je najdu?

Předem děkuji za odpověď a přeji příjemný den
David Šťastný

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.2.2017 20:03, před 8 lety

Dobrý den pane Štastný.

3 měsíční záruka na opravu je poskytována naší společností nad rámec standardní záruky. Jedná se o záruku na opravu - na práci technika jako takovou.
Obnovení do továrního nastavení není záruční opravou neboť na software se záruka nevztahuje . Pokud je software zakoupený s nosičem (CD,DVD, Flashdisk) , je záruka pouze na nosič.

Děkuji za pochopení.

Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2017 09:46, před 8 lety

Byl-li software součástí výrobku při prodeji, odpovídá za bezvadnost softwaru také prodávající. Je-li prodávajícím poskytována prodloužená smluvní záruka, bude záležet, jaké podmínky pro uplatnění smluvní záruky byly sjednány. Pokud si smluvní strany neujednaly zvláštní podmínky pro uplatnění smluvní záruky, užijí se na smluvní záruku zákonná ustanovení o záruce. V takovém případě prodávající odpovídá za to, že si výrobek po určitou dobu (3 měsíce) zachová obvyklé vlastnosti a bude způsobilý k použití pro obvyklý účel. Není-li tomu tak, může spotřebitel žádat nápravu.

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.3.2017 09:57, před 8 lety


David Šťastný

Dobrý den,
bohužel to vypadá tak, že se strany czc.cz je to uzavřené. Samozřejmě software byl při koupi součástí produktu. Navíc nedošlo k odstranění vady, ta je tam pořád. Pokud tedy postup, zvolený k odstranění vady, byl neúspěšný, měli zvolit jiný (pravděpodobně se tedy nejedná o chybu softwaru).
Dále stále neznám přesné podmínky poskytované 3 měsíční záruky na opravu. Opravdu bych je rád viděl, protože jedinou informaci, kterou k tomu mám, je ta, která je uvedena zde.
Aktuálně mám doma nefunkční produkt, který byl 3x reklamován se stejnou vadou a prodejce argumentuje vadou softwaru, což se podle něj netýká záruky či záruční opravy.
Mrzí mě to, protože nejen že jsem sám rád nakupoval u czc.cz, ale vždy jsem tento obchod doporučoval.
Prosím tedy o názor dTestu, jak mám dále pokračovat. Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2017 10:40, před 8 lety

Pokud byl prodávající vázán smluvní zárukou, má povinnost smluvní záruku dodržet. Pokud tak neučiní dobrovolně, má spotřebitel možnost se svého práva domáhat soudní cestou. Spotřebitel se může také obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 10:32, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.