Společnost


MOBIL POHOTOVOST GSM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

88%
12%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#14466Neuznaná reklamace MT

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2017, před 8 lety

Tomáš Rozman

Znění stížnosti

Koupě:OD Šantovka - Olomouc
14.7.2016 zakoupen MT Micr.Lumia 650.
Důvod reklamace-při nepřijetí hovoru se jednou za čas tento zmeškaný hovor nezobrazí ihned, ale s asi hodinovým zpožděním. Občasné samovolné vypnutí MT. Závadou si jsem jistý a viděl jsem ji - jednou jsem nemohl příjmout hovor a následně, když jsem chtěl odpovědět/zavolat zpět - nebyl žádný zmešk.hovor v seznamu změškaných hovorů. Jedná se o 3.reklamaci během půl roku! Každá závada byla jiná.
Nesouhlasím se zmíněným rozhodnutím servisu z důvodu, že závada se vždy projevila po několikatýdenním používání - nikoli během chvilkového testování, které mohou provádět v servise!
Další věcí je, že MT je zánovní. Při koupi mi bylo řečeno, že u MT je i vodafone záruční list, kde to mohu také reklamovat. Při neuznané reklamaci jsem chtěl MT reklamovat ještě ve vodafonu. Zde mi bylo sděleno, že mi reklamaci přijmout nemohou, protože na zár.listu je Vodafone OneNet. Nejsem prodejce telefonu, tak nevím, zda je toto jednání ze strany Vodafonu oprávněné. Pokud však ano, tak toto považuji za KLAMÁNÍ SPOTŘEBITELE ze strany MP!! Chtěl jsem jen využít to, co mi bylo řečeno při koupi - bohužel marně!!

3.7.2016-1.reklamace(vypínání, zamrzání displeje)-uznáno-přehrán software
12.10.2016-aktualizace SW-MT se již nezapnul-uznáno-výměna základní desky
8.1.2017-zmíněná neuznaná reklamace


Produkt

Microsoft Lumia 650, IMEI: 355126073507836


Požadované řešení

Byl bych rád za možnost odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. A to z důvodu, že mobil vlastním pouze půl roku a jsou s ním jen problémy! A také kvůli nespokojenosti s informacemi při jeho koupi.
Pokud toto nebude umožněno, tak alespoň uznání reklamace přehráním softwaru!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2017 07:25, před 8 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Spotřebitel zboží reklamuje u prodávajícího, u kterého byla věc koupena, případně v provozovně, kde to dovoluje povaha prodávaného sortimentu, nebo v sídle obchodníka či na obvyklém místě jeho podnikání. Pokud to má kupující blíže do záručního servisu, který je uveden v potvrzení či v záručním listu, může se pak obrátit i tam. Servis musí rovněž provést opravu ve stejné lhůtě, jako by to podle zákona musel udělat prodejce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.1.2017 09:59, před 8 lety

Vážený zákazníku,

naše společnost se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů skrze platformu mimosoudního řešení sporů VašeStížnosti.cz.

Poprosíme Vás, abyste nás kontaktoval přímo prostřednictvím kontaktního formuláře na webové adrese https://www.mp.cz/kontakty.

Váš podnět bude prověřen v co nejkratší době. S výsledkem prověření budete seznámen, v případě, pochybení na naší straně Vám bude nabídnuta satisfakce.



Děkujeme



Mobil Pohotovost

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2017 08:13, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.2.2017 13:33, před 8 lety


Tomáš Rozman

Hodnocení:

Komentář: Společnost MP mi dala pouze 2990,- a vzala si mobil => což se mi nezamlouvalo. Ale z hlediska tohoto neschopného přístroje jsem to radši přijal, abych měl klid.

Ze zákona jsem měl nárok již při prvních 2 reklamacích na vrácení plné částky, ale MP o tomto neřekla ani slovo :-)

To je ten "KVALITNÍ PRODEJCE" !

MP nikdy víc a nikomu bych nedoporučil!


Děkuji dTestu za pomoc.