Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, chtěla bych touto cestou vyřešit problém s firmou Helvetia Apotheke.
Na základě tel. hovoru mi přišlo zboží, kdy jsem po obdržení uhradila částku 79,-. Dnes mi přišel poštou další balíček, který jsem si neobjednala. Po opakovaném volání na zákaznickou linku, která mi neustále opakovala, že všichni operátoři jsou zaneprázdněny, se to pokouším řešit touto cestou. Posílám zboží zpět na adresu s tím, že žádám o vyřazení z databáze.
Byla bych ráda, kdybych byla vyřazená s databáze a další produkty mi nechodily. Zákaznické číslo je 7093722
|
Tweet |
Nabídka pravidelných zásilek inzerovaná společností Helvetia Direct Marketing s.r.o. uvádí, že pro jejich zrušení je třeba informovat zákaznické oddělení. Pravidelné zasílání lze tedy zrušit i telefonicky, ale spotřebitel by měl vždy dbát z důvodů předběžné opatrnosti na to, aby učiněné právní jednání bylo prokazatelné pro případ sporu, tedy nejlépe písemně doporučeně s dodejkou.
Jakákoli zásilka, jež by byla doručena po dni účinnosti výpovědi, bude považována za neobjednané plnění. Spotřebitel jí není proto povinen přebírat. Bude-li mu jen vhozena do schránky, nemusí společnosti na své náklady nic vracet. Pokud společnost ve svých obchodních podmínkách nestanoví žádnou výpovědní dobu, použije se § 1998 odst. 2 občanského zákoníku, který říká, že závazek zaniká dnem účinnosti výpovědi (to znamená jejím doručením společnosti). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.
Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den,
objednávka byla učiněna telefonicky a operátor Vás měl v hovoru informovat o skutečnosti, že po Uvítacím balíčku (první zásilce) následuje pravidelný odběr, který můžete kdykoliv ukončit či přerušit, nebo pozastavit. Protože jsme od Vás neobdrželi zprávu o ukončení zasílání, ani emailem či dopisem, poslali jsme další zásilku.
Uvítací balíček je v pořádku uhrazen a druhou zásilku budeme očekávat zpět. Vraťte ji tedy prosím na adresu: P.O.BOX 86, Praha 102, 102 00.
Zasílání jsme ukončili a vymazali jsme Vás z databáze pro marketingové účely.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: