Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
mám dotaz. Vzhledem k tomu, že už infolinka není teď dostupná, tak jsem se rozhodla napsat Vám.
Právě jsem se vrátila z Vaší í prodejny Billa Podbořany a zjistila jsem, že na účtence k mému údivu, není stav bodů, který tam byl před pár dny. Nevím, jak je to možné. Chtěla jsem si za ty body vzít 6 hrníčků, které máte teď v akci ,ale bohužel jsem se dozvěděla, že tam ty body nejsou.
Je to divné, protože jsem našla účtenku ze 14.1., kde stav bodu je 3286 . Své body jsem chtěla využít na ty hrnky, ale bohužel do dnešního dne na prodejně hrnky nebyly, tak jsem body nemohla využít. Dnes jsem si je chtěla vybrat, ale bohužel na účtence jsem měla pouze 310 bodů.
Vím na 100%,že jsem si body nevybrala a nikdo jiný v mé rodině kartu nepoužil, protože kartu mám pouze u sebe. Tak nevím, jak je toto možné. Vypadá to tak ,že si někdo na mou kartu těch 6 hrnků vybral :-( . Trvám na vysvětlení, jak je toto možné, že se to stane. Body zbírám, ale jak vydím, tak je mi to k ničemu ,když je možné, aby mi je někdo jen tak odcizil :-( nebo smazal z karty????? nevím.
Opravdu nevím co si o tomto postupu mám myslet, nikdy jsem žádné problémy s Vaší společností neměla,jsme pravidelní návštěvníci Vaší prodejny, ale toto si myslím, že je opravdu nefér.
Víte,mám 3 děti a těm jsem slíbila za dobré chování tyto hrnky a že je dostanou, jen co budou na prodejně, ale pak zjistím ,že to nejsem schopna splnit a nemáte tušení,jak teď vypadám v jejich očích.
Řešila jsem to na prodejně,a tam mi bylo řečeno,abych se spojila tel.cestou na Vaše ústředí,ale bohužel jsem se díky pozdnějšímu času nedovolala.Proto jsem zvolila tuto cestu.
Chtěla bych od Vás nějaké vysvětlení jak je toto možné A jak tomu předcházet, když kartu mám pouze já u sebe a přece se mi body z karty ztratí.
Chtěla jsem se zeptat ,jestli můžete zjistit na jaké prodejně byly tyto body použity, moc by mně to zajímalo.
Děkuji moc za zprávu.
Billa body na rodinné kartě Billa Club č.z.5034249
Vysvětlení a náprava
|
Tweet |
Společnost si může stanovit podmínky pro využití věrnostního programu (sbírání bodů). S těmito podmínkami musí být zákazník seznámen. Společnost má pak jednat v souladu s těmito zveřejněnými podmínkami.
V podmínkách "členství v BILLA Bonus clubu a užívání členské karty" článku 10. je stanoveno, že Body BILLA Bonus clubu jsou platné po dobu 12 měsíců od jejich připsání na členské konto. Nevyčerpané body, které nebyly užity v době své platnosti, propadají.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.