Společnost


A3 SPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#14477Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.01.2017, před 8 lety

Radim Mikula

Znění stížnosti

Místo nákupu: AVION SHOPPING PARK,RUDNÁ 3114/114,700 30 OSTRAVA A3 SPORT
04.09.2016 jsme zakoupili boty tenisky adidas.
30.11.2016 proběhla reklamace z důvodů propadlé podrážky na patě.Paty se propadly cca po 3 měsících což nechápu a natož kolikrát v těch teniskách syn odchodil.
16.12.2016 nám byla reklamace zamítnuta.


Produkt

Pánská obuv tenisky ADIDAS PRO PLAY 2 vel.9- cena 1290 artikl:AB35363


Požadované řešení

No myslím si,že je divné,že tyto tenisky vydržely cca 3 měsíce tak nechápu proč nebyla uznána reklamace.Kdyby v tom syn chodil déle a sportoval pochopil bych zamítnutí.Rádi bychom peníze zpět,stačila by i výměna třeba s doplatkem za jiné boty.Většinou když kupuji značkové boty třeba adidas vydrží i několik let.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2017 12:13, před 8 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2017 16:55, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.