Společnost


Jan Bitterlich

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#14479Neuznání reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 měsíců 12 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.01.2017, před 8 lety

Jana Heiderová

Znění stížnosti

Začátkem ledna asi 5.1.2017 jsem si objednala přes "Milujeme-slevy.cz",od pana Jana Bitterlicha legíny velikosti XL pas 69 až 108cm/boky 93 až 117cm.
Dne 10.1.2017,přišla zpráva,že balíček byl odeslán a posílá fakturu mailem.Balíček skutečně 10.1.2017,byl ke mně doručen.Po rozbalení balíčku jsem zjistila,že leginy na to,že mají být velikosti XL,(uvedeno ve faktuře),jsou velmi malé,po natáhnutí jen 30 cm,takže nepoužitelné zmetek.Po zaslání zpět,mám podací lístek z pošty dne 11.1.2017,mi přešel od p.Bitterlicha mail,že zboži bylo údajně poškozeno,že tam je díra,jsem si jistá,že si to vymyslel,nechci psát co ještě.Zboží mi zaslal zpět.doručeno dne 20.1.2017.Balíček jsem převzala a byla jsem zvědavá o jakou díru se jedná.Na spodním okraji jedné nohavice byly povoleny dva stehy,že bych si toho sotva všimla.Jelikož leginy nebylo možno obleci,jak bych tu "díru" způsobila.To je spíše další nekvalita výrobku.Tak to řeším pomocí teto www stránky stížnosti.Nejedná se mnou podle zákona a poškozuje mě jako spotřebitele.


Produkt

Legíny XL,pas 69 až 108 cm/boky 93-117 cm,lze natáhnout do šířky jen 30 cm,údajně poškozené mnou.


Požadované řešení

Chci zboží opětovně vrátit,aby mi vrátil peníze i z obojím poštovným.Přede mnou byla velmi podobná stížnost,Vaše vysvětlení v tamté stížnosti by jste mohli použít u mě.Vím,že mě jako spotřebitele poškozuje.Pokud by to nepomohlo,musel bych se obrátit na ČOI,nebo to medializovat na TV Nova,nebo ČT.Fotografie,fakturu,podací lístky a mailovou komunikaci mám k dispozici.Jak se mi pan Bitterlich ozve a bude mít zájem o urovnání sporu,legíny mu obratem zašlu zpět.Děkuji Jana Heiderová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2017 11:00, před 8 lety

Jelikož daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží.

Prodávající je pak povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. V daném případě však již spotřebitelka zboží prodávajícímu odeslala, prodávající je tedy povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Pokud prodejce neplní řádně své povinnosti, tj. nerespektuje právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy dle § 1829 občanského zákoníku, lze podat podnět České obchodní inspekci k provedení kontroly.

Spotřebitelka odpovídá prodávajícímu pouze za snížení hodnoty zboží (prodávající v takovém případě vrací peněžní částku poníženou o ztrátu z hodnoty zboží), které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než jen nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti (spotřebitelka může zboží vyzkoušet stejným způsobem, jakým by to mohla učinit v kamenném obchodě). Při vrácení peněžních prostředků včetně nákladů na dodání, které byly od zákazníka na základě smlouvy přijaty, by si mohl podnikatel danou částku odečíst (jednostranně započíst) a zákazníkovi vrátit nižší částku (§ 1982 až § 1991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Každý takový postup je však nutné zákazníkovi odůvodnit. Nebude-li s výší vrácené částky souhlasit, může se obrátit na Českou obchodní inspekci, která od února letošního roku zajišťuje mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, případně postupovat soudní cestou. Návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Vzhledem k tomu, že spotřebitelka od smlouvy odstoupila, dle ustanovení § 2004 odst. 1 téhož zákona se smlouva ruší od počátku a nahlíží se na ni, jako by nikdy nevznikla. Pokud tedy byl spotřebitelce výrobek poslán zpět, aniž by byla uzavřena nová kupní smlouva, jedná se o neobjednané plnění dle ustanovení § 1838 téhož zákona. V takovém případě nemusí spotřebitelka na své náklady podnikateli nic vracet a hledí se na ní jako na poctivého držitele. Avšak peníze, které spotřebitelka podnikateli zaplatila za nákup zboží, má podnikatel povinnost vrátit. Jinak by se obohatil na úkor spotřebitele bez právního důvodu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.1.2017 16:23, před 8 lety

Dobrý den,

V rámci smírčího jednání jsme ochotni paní Heiderové vyjít vstříc a odstoupení od smlouvy jí uznat v plné výši za hubnoucí legíny v částce 499Kč. Poštovné jsme však ochotni proplatit pouze jednou, aby nám legíny mohla zaslat zpět a my na základě vrácení zboží jí mohli zboží proplatit.
S pozdravem
Jan Bitterlich

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.1.2017 10:19, před 8 lety


Jana Heiderová

Souhlasím se smírčím jednáním,legíny Vám zašlu zpět poštou,peníze mi můžete poslat zpět bankovním převodem.V balíku Vám pošlu číslo účtu.
S pozdravem Jana Heiderová.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.