Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Odpověděli jsme na inzerát a poslali jsme firmě poplatek 660Kč s tím,že nám dodá materiál,abychom mohli "PLNIT OBÁLKY",jaké však bylo překvapení,když jsme dostali jednu velkou obálku s předtištěnými nabídkami (10 ks) na domácí práce,s tím,že musíme si dát inzeráty (na net,noviny apod.)a shánět si zase nějaké blbce,aby nám poslali obálku s adresou + jednu známku a my jsme to měli v jiné nezalepené obálce,poslat na firmu TRUXA GROUP s.r.o.
Kdybychom chtěli např.kompletovat tužky,tak zase chtěji poplatek 200 Kč a nikde není zda bychom zase neudělají nějaký podraz.
plnění obálek
Chtěla bych vrátit poplatek 660 Kč.Protože nikde neuvádějí,že já budu muset práci nabízet někomu jinému.
|
Tweet |
V případě, že byla smlouva uzavřena za určitých podmínek, je povinností obchodníka poskytnout pravdivé předsmluvní informace.
Pokud dojde k rozporu mezi podmínkami smlouvy a skutečností, je třeba obchodníka vyzvat, aby postupoval dle smlouvy. V případě, že tak neučiní lze od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněz zpět.
Společnost TRUXA GROUP s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.