Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#14484Reklamace TV Samsung

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.01.2017, před 8 lety

Petr Pospíšil

Znění stížnosti

V průběhu záruky jsem reklamoval TV 2x, 1x nešel zvuk, obraz ano ( po 2 měsících činnosti) 1x zcela opačný problém ( po 14 měsících od data koupi ), TV byla tudíž ve 2leté záruce, nyní se však objevil problém viz druhá reklamace, avšak situace je již 2měsíce po této záruce. Prosím o radu či nápovědu, jak danou situaci nyní řešit. Mnohokrát děkuji za pomoc.


Požadované řešení

Mám nárok na vrácení financí či bezplatnou opětovnou reklamaci?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2017 04:47, před 8 lety

Záruční lhůta se o dobu, co bylo zboží v reklamaci a spotřebitel věc nemohl používat, prodlužuje. Je tomu tak podle § 1922 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, vytkl-li nabyvatel (kupující) zciziteli (prodejci) vadu oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění ani záruční doba po dobu, po kterou nabyvatel nemůže vadný předmět užívat.

Dnem vyřízení reklamace však tato doba, o kterou se prodlužuje lhůta pro uplatnění reklamace, končí. Pokud by si spotřebitel například vyzvedl věc z reklamace později, již se o tuto dobu lhůta neprodlužuje.

Pokud spotřebitel již 2x reklamoval televizi a měl jí v záruční opravě, pak se prodlužuje záruční doba o dobu, kdy věc nemohl užívat. Je třeba si tedy spočítat, do kdy takto prodloužená záruka běží.

Pokud stále běží doba, po kterou může spotřebitel reklamovat, pak lze požadovat podle § 2169 odst. 2 občanského zákoníku v případě opakovaného výskytu vady po opravě, po prodávajícím dodání nové věci, výměnu její součásti nebo uplatnit právo od kupní smlouvy odstoupit s požadavkem vrácení peněžních prostředků. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci.

V tomto případě by se však zřejmě jednalo teprve o druhou reklamaci stejné vady (nefunkční obraz televizoru) s nároky dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.3.2017 13:26, před 8 lety

Dobrý deň,
spotrebiteľ neuviedol dostatočné informácie k vyjadreniu sa spoločnosti Electro World k popisovanej situácii a preto nie je možné sa vecne a objektívne vyjadriť k dotazu.
Prosím doplniť:
- číslo reklamačných protokolov (ak bola reklamácia uplatnená priamo u predajcu)
- servisné (opravné) listy, ak boli reklamácie uplatnené v autorizovanom servisnom stredisku priamo spotrebiteľom
- číslo alebo kópiu predajného dokladu, ak boli reklamácie uplatnené v autorizovanom servisnom stredisku priamo spotrebiteľom.

Po prijatí požadovaných dokumentov sa spoločnosť Electro World vyjadrí k požiadavke zákazníka smerom k bezplatnej oprave vrámci záruky. Podľa popisu spotrebiteľom dvoch vytknutých vád nejde o opakovanú vadu.

Ďakujem.

s pozdravom.

Ingrid Weintragerová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2017 05:28, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele. Bude-li spor smírně vyřešen, má spotřebitel možnost stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2017 06:02, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2017 05:50, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.