Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
dne 20. ledna 2017 mi byl odeslán balíček ze Slovenska. Ještě ten den mi přišel e-mail s tím že následující den což byla sobota mi bude balíček doručován mezi 8-18 hodinou. Nepočítala jsem s tím, že by přišel v sobotu, proto jsem si kvůli tomu musela změnit své plány. V sobotu ráno mi přišla smska, že balík bude doručován mezi 13-15 hodinou. V smsce byl podepsán pán PRIBYL. Celé odpoledne jsem na balík čekala a v 15:30 jsem se rozhodla mu zavolat, bohužel to nebylo možné pán měl mobil vypnutý. Zkusila jsem to ještě několikrát a stále to nešlo, proto jsem zavolala na linku ppl s tím, že se mu nemůžu dovolat a jak to tedy je, jediné co mi paní oznámila bylo, že ona se mu taky nemůže dovolat takže mi to přivezou asi až v pondělí.
Takže já jsem si změnila všechny plány jenom proto, aby sem zbytečně nejezdil 2x a čekala jsem, zatímco on si podle mě udělal volno, protože měl asi málo balíčků na rozvoz. Není to poprvé co mám s tímto pánem špatné zkušenosti u něj to je zcela normální že napíše časové rozmezí kdy přijede a většinou přijede třeba o hodinu dýl. A večer mi přišel e-mail o tom, že mi balík doručovali neúspěšně.
Balíček odesílala společnost mobiluj.eu
Byla bych velice ráda, kdyby bylo možné pánovi vysvětlit, že pokud napíše že bude balík doručovat v určitém rozmezí, aby to tak opravdu bylo a nepřijel až o hodinu déle. A pokud se sem nedostane aby měl alespoň tu slušnost vzít mobil a než si ho vypne zavolat abych na něj nečekala, že nepřijede.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat zásilku řádně dle zasílatelské smlouvy, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem (prodejcem), který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Podle ujednání v zasílatelské smlouvě má zasílatel vůči příkazci odpovědnost zejména za včasné obstarání přepravy. Dopravce odpovídá za jednání řidiče pověřeného provedením přepravy spočívající v neprovedení avizovaného doručení zboží, jehož se dopustil během přepravy.
Vážená paní Chramostová,
dovolte nám omluvit se za komplikace, které jsme Vám nedodržením smluveného času doručení způsobili. Protože nás Vaše špatná zkušenost velmi mrzí, zjišťovali jsme na příslušném depu, jak ke zpoždění zásilky došlo. Bohužel v daný den rozvážela balíky ve Vašem místě bydliště za pana Přibyla náhradní kurýrka, která se teprve zaučovala a rozvoz jí tedy trval déle, než již zaběhlým kurýrům. Vzhledem k této skutečnosti a velkému počtu zásilek se jí nepodařilo několik balíků, včetně toho Vašeho, doručit. Samozřejmě bylo velkým pochybením, že Vám tuto skutečnost nedala včas vědět a že nebylo možné se s ní telefonicky spojit. Řidička již byla informována o závažnosti situace a řádně poučena. Velmi nám záleží na spokojenosti našich zákazníků a jsme rádi za každou zpětnou vazbu, i tu negativní. Jen tak můžeme pracovat na zlepšení našich služeb, aby se podobné situace již neopakovaly. Věříme, že tento omyl se stal pouze nedopatřením a Vaše příští zkušenost s PPL již bude pozitivní.
Váš tým PPL
Hodnocení: