Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#14487Zasílání faktur na jinou adresu a pokuty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2017, před 8 lety

Tomáš Švehla

Znění stížnosti

Dobrý den,

už několik let jsem přihlášen a využívám operátora O2. Řekněme, že přibližně 3 roky jsem dostával upomínky k zaplacení, jak poštou, tak sms zprávou. Teď cca v polovině prosince roku 2016 mě O2 odpojilo, že jsem nemohl volat, psát sms a internet. V šoku jsem nějak proklikal na operátora, kde mi automatický robot říkal, že jsem byl odpojen z důvodu nezaplacení. Nechal jsem si zaslat sms s informacemi o zaslání platby 1800,-. částku jsem zaplatil a asi za 4 dny jsem fungoval dál. V tom mi došlo, že dlouho nepřišel žádný dopis a ani sms zpráva.
Takhle to všechno bylo v pořádku asi týden nebo dva a volalo mi neznámé číslo.

Byla to paní z Plzně (já jsem z Č. Budějovic), že už neví co má dělat, že jí chodí moje upomínky na telefon od O2. Prý byla dopisy vracet na pobočku v Plzni, ale ty s tím prý nic neudělali. Paní říkala, že už mi zase vystavují odpojení sítě, zaplacení dalších asi 1500,- atd. Situaci jsem tedy začal hned řešit a jelikož byl víkend, tak hned co jsem udělal bylo, že jsem byl na online chatu u O2 podpory. Tam jsme se ke kloudnému výsledku nijak moc nedostali. Jediné co paní na chatu udělala bylo, že můj problém přeposlala někam dál, a že to zatím platit nemám. Po pár týdnech mi už teď chodí upomínky na cca dalších 1500,- v ceně je i pokuta za neplacení upomínek, které chodili na jinou adresu. Tak se chci zeptat jak je možné, že budu platit za něco, co v O2 udělali sami. Předem děkuji za odpověď a vyřízení.


Produkt

O2 tarif


Požadované řešení

Vysvětlení a neplacení pokuty/penále za nevčasné zaplacení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2017 05:40, před 8 lety

Dle zákona by měla být prioritní adresou pro doručování adresa uvedená jako poslední kontaktní, jak je tomu např. i u předžalobní výzvy dle § 142a občanského soudního řádu, která se má zasílat na adresu pro doručování nebo na poslední známou adresu. Podpůrně se často využívá také elektronická na e-mailová adresu.

Ustanovení § 65 odst. 2 zákona o elektronických komunikacích stanoví, že nezaplatil-li účastník ve lhůtě splatnosti uvedené na vyúčtování ceny za poskytnuté služby, operátor je povinen jej prokazatelně upozornit a stanovit náhradní lhůtu plnění ne kratší než 1 týden ode dne dodání upozornění. Po marném uplynutí náhradní lhůty může operátor účastníku omezit poskytování dotčené samostatně účtované služby zamezením aktivního přístupu ke službě, s výjimkou uskutečňování volání na čísla tísňového volání. Cena za prokazatelné upozornění musí být nákladově orientovaná.

Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při Českém telekomunikačním úřadě. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.1.2017 15:25, před 8 lety

Dobrý den,

korespondenci včetně písemných upomínek zasíláme na adresu trvalého bydliště nebo na korespondenční adresu, kterou nám zákazník naposledy uvedl. Vždy záleží na konkrétním dopisu, jestli je dopis doručen na korespondenční adresu nebo adresu trvalého bydliště. V případě, že dojde ke změně údajů jako např. adresy, je nutné nám neprodleně změnu oznámit. Kromě zasílání písemných upozornění na neuhrazená vyúčtování, posíláme i standardně vyúčtování za služby formou, kterou jste si zvolil- elektronicky nebo i písemně. Abych mohla vše konkrétně prověřit, včetně aktuální dlužné částky a zasílání vyúčtování a písemných upomínek, pošlete mi prosím zde: info@o2guru.cz referenční číslo plátce, o které se jedná a vaši platnou adresu trvalého bydliště a korespondenční adresu včetně informace, jestli u vás došlo v poslední době ke změně bydliště nebo korespondenční adresy.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Anna Typovská, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2017 09:37, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2017 05:49, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.