Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 6.11.2013 jsem formou "dobírka" převzal zboží(fotoaparát Nikon a stativ)za 17.548,- Kč bez daň.dokladu. 7.11.2013 přišla faktura e-mailem. Při prohlídce zboží jsem zjistil, že chybí na všech přiložených písemných materiálech(záruční list, kupóny na bezplatné čištění v hodnotě 2000,- Kč, vyplněná výrobní čísla fotoaparátu i objektivu, návod k objektivu v CZ, apod.)datum prodeje, razítko prodejny, které podle informací na uvedených písemností zbavují zboží záruky na bezplatný servis a ostatní služby se zárukou spojené. Na výše uvedené webové stránce jsem vyhledal kontakt na prodejce a na závažné nedostatky jej upozornil. Současně jsem žádal o nápravu. Do dnešního dne tj.24.11.2013 jsem neobdržel žádnou odpověď.
Nikon D3200 Black výr.č.6533194+objektiv 18-105 AF-SDX VR v.č.38277675 a stativ
Zajistit na náklady prodejce chybějící potvrzení všech dokladů. Zvažuji podání žaloby o možnost dodatečného(10 denní lhůta již uplynula) vrácení zboží a vrácení mnou zaplacené peněžní částky včetně nákladů na advokáta.
|
Tweet |
V případě, že je uzavřena smlouva, je prodejce povinný poskytnout celé plnění, které smlouva specifikuje. V případě, že nedodá zboží dle smlouvy, jedná se o tzv. rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku. Pokud jej neposkytne, může kupující žádat přiměřenou slevu nebo od smlouvy odstoupit.
Dle § 620 občanského zákoníku je prodejce povinný na žádost kupujícího poskytnout záruku písemnou formou.
Dle § 627 odst. 3 občanského zákoníku jsou jakákoli ujednání omezující kupujícímu právo z odpovědnosti za vady považovány za neplatné.
Dle nám dostupných informací byla porušena ustanovení i zákona pro ochranu spotřebitele. Dle § 11 zákona o ochraně spotřebitele je povinností prodejce poskytnout písemné informace v českém jazyce. Dle § 13 je prodejce povinný řádně spotřebitele informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění reklamace, případně rozporu s kupní smlouvou.
Společnost Netretail, s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.