Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dobrý den, dna 9.1.2017 mi bol poslaný list o mimosúdnom vyrovnaní - oznámenie, o zahájení inkasným riadením s referenčným číslom 2619843705 proti mojej osobe firmou mado decante s.r.o.. nemám vedomie že by som bola dostala spomínané zásielky s výživovými doplnkami a ani žiaden list zo spoločnosti Helvetia DM. preto vás žiadam o zrušenie tohto inkasného riadenia.
a tiež vás zároveň žiadam o vyradenie z evidencie, anulovanie dlhu, vysvetlenie ako firma došla k finálnej čiastke dlhu ktorá je neoprávnená,potvrdenie o prevzatí produktu, písomné potvrdenie o vyradenie z databáze firmy a zrušenie.
Ďakujem Šípošová
žiadam o zrušenie tohto inkasného riadenia.
a tiež vás zároveň žiadam o vyradenie z evidencie, anulovanie dlhu, vysvetlenie ako firma došla k finálnej čiastke dlhu ktorá je neoprávnená,potvrdenie o prevzatí produktu, písomné potvrdenie o vyradenie z databáze firmy a zrušenie.
Ďakujem Šípošová
|
Tweet |
Požaduje-li společnost pro spotřebiteli úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že zboží bylo spotřebiteli opravdu dodáno. Společnost by v případě soudního sporu musela prokázat, že zboží dodala na adresu spotřebitelem uvedenou při uzavření smlouvy po telefonu.
Fungování inkasních agentur není dosud zákonně upraveno, mohou tyto agentury požadovat zaplacení dluhu pouze na základě postoupení pohledávky nebo pověření věřitele. Pro vymáhání dluhu nemají soudem uznaný exekuční titul jako v případě exekutorských úřadů a v případě exekuce by pohledávka musela být tedy prokázána před soudem. Při vymáhání pohledávky inkasní agenturou je proto velmi důležité ujistit se, zda daný závazek skutečně existuje, popřípadě v jaké výši, a kdo je oprávněný k přijetí jeho plnění.
Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Vážená paní Šípošová,
požádáme Vás o zákaznice číslo. Dle jména jsme Vás v naší české databázi nenalezli. Předáváme Váš požadavek na kolegy do zákaznického oddělení na Slovensku.
Zde zasílám případně pro informaci kontakt: tel. 02/32 777 788, nebo email:
info.sk@helvetia-dm.com.
Děkujeme
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.