Společnost


DOBROGEM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14493Nevrácené peníze ze zrušeného zájezdu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2017, před 8 lety

Edita Šnajdrová

Znění stížnosti

V srpnu 2016 jsem si přes internet na webu kouzelnydeda.cz objednala zájezd do Tropical Island. Bohužel termíny zájezdu se pořád přesouvali z důvodu neobsazení min. kapacity v autobuse, až se zájezd úplně zrušil. Požadovala jsem navrácení peněz protože jsem s agenturou již nadále nechtěla spolupracovat. Psala jsem reklamační mail, na který mi slečna odpověděla, že je reklamace v řešení a zasílá to na účtárnu a že peníze mám očekávat do 30ti dnů. Po dvou měsících jsem psala 2 maily kde jsem se optávala jak to vypadá s mými penězi. Bohužel odpovědi jsem se již nedočkala.. :(


Produkt

Kódy voucherů: 1402v75b908a7f5, 1402v266bb99f1c, 1402v9b5db8d7a9 Variabilní symbol: 27517, částka 1857,- Kč


Požadované řešení

Řešení v tomhle případě vidím pouze jedno a to navrácení peněz ze zrušeného zájezdu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2017 09:49, před 8 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření. Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2017 19:08, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.