Počet nahlášených stížností: | 96 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 10 |
Mé pojištění mot.vozidla742933424 VS-bylo poj.Alianz vypovězeno v prosinci 2016 písemnou formou doporučeně. Výpověď dostali v řádném termínu a stále mi chodí SMS-zaplaťte na další období. Ať si v tom udělají pořádek a další SMS neposílají. Soldán
pojištění mot.vozidla
vyřazení z databáze plátců pojištění mot.vozidla
|
Tweet |
Jednostranně vypovědět pojištění je možné nejpozději šest týdnů přede dnem, ve kterém uplyne pojistné období. Pokud je výpověď doručena později, zaniká pojištění až ke konci následujícího pojistného období.
Pojištění odpovědnosti za újmu způsobenou provozem vozidla zaniká také:
a) dnem, kdy pojistník, jeho dědic, právní nástupce nebo vlastník vozidla, je-li osobou odlišnou od pojistníka, oznámil pojistiteli změnu vlastníka tuzemského vozidla,
b) dnem, kdy vozidlo, které nepodléhá registraci vozidel podle zákona upravujícího podmínky provozu vozidel na pozemních komunikacích, zaniklo,
c) dnem vyřazení tuzemského vozidla z provozu podle zákona o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, pokud se pojistitel a pojistník nedohodli na jeho přerušení,
d) odcizením vozidla; nelze-li dobu odcizení vozidla přesně určit, považuje se vozidlo za odcizené, jakmile Policie České republiky přijala oznámení o odcizení vozidla,
e) dnem následujícím po marném uplynutí lhůty stanovené pojistitelem v upomínce k zaplacení pojistného nebo jeho části, doručené pojistníkovi; tato lhůta nesmí být kratší než 1 měsíc a upomínka pojistitele musí obsahovat upozornění na zánik pojištění odpovědnosti v případě nezaplacení dlužného pojistného a o této upomínce pojistitel současně informuje osobu uvedenou v pojistné smlouvě jako vlastník tuzemského vozidla, jde-li o osobu odlišnou od pojistníka; lhůtu stanovenou pojistitelem v upomínce k zaplacení pojistného nebo jeho části lze před jejím uplynutím dohodou prodloužit,
f) dohodou,
g) uplynutím doby, na kterou bylo pojištění odpovědnosti sjednáno.
Pokud pojištění zaniklo, nemá společnost právo žádat po spotřebiteli zaplacení pojistného na další pojistné období.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.