Společnost


DATAFIN LTD - odštěpný závod zahraniční právnické osoby

Počet nahlášených stížností:121
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#14499Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2017, před 8 lety

Jana Kopáčová

Znění stížnosti

Dne 3.11.2016 jsem objednala 2x antialergenní deky s polštářem. Platba dle jejich potvrzovacího e-mailu byla připsána na jejich účet č. 2400854127/2010 dne 7.11.2016. Bohužel doposud žádné zboží nepřišlo. Mnohokrát jsem je kontaktovala na uvedeném e-mailu. Ze začátku paní M. P. reagovala, že zaurguje, ale stále se nic nevyřešilo. Chtěla jsem tedy vrátit peníze, ale na to bohužel nereagují.


Produkt

2x Antialergenní thermo deka a polštář z mikrovl. model č. 10303, jednotk. cena 404Kč


Požadované řešení

V nejbližší době zaslat zboží, nebo vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2017 19:54, před 8 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2017 14:59, před 8 lety

Spotřebitelka nám zaslala následující vyjádření:

"Celá záležitost s nedodaným zbožím je vyřešena. Zboží bylo včera 26.1.2017 doručeno."

Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme, neboť spor se podařilo vyřešit smírnou cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.