Společnost


M7 Group S.A; Satelitní televize Skylink

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1450Placení tzv. servisního poplatku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2013, před 11 lety

Václav Lexa

Znění stížnosti

Zakoupil jsem statelit a tv. kartu CS link, s údajným bezplatným příjmem českých a slovenských kanálů. Společnost Skylinke pohltila CS link a už druhý rok účtuje tzv. servisní poplatek 349 Kč, pokud nezaplatíte, nemůžete, přestože jste zaplatili kartu a satelit tv. přijímat. Také samozřejmě za poplatek Vám vnutí výměnu karty, kterou jste nepožadovali se zdůvodněním, že je to nutné. Vdobě, kdy jsem vše kupoval, mělo býtvše doživotně zdarma. Dnes nuic nebrání, aby nadnárodní společnost poslala tzv. změnu obchodních podmínek, ve které bude zvýšení tohoto tzv. servisního poplatku, buď podepíši a budu moci sledovat nebo ne a satelit vč. paraboly mohu vyhodit. Domnívám se, že nejsem sám, kdo se na Vás obrátil. Uděláte s tím něco? Děkuji za odpověď


Požadované řešení

Dotaz na Skylink, hrozba hromadnou žalobou


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2013 09:54, před 11 lety

Dle přílohy č. 1 k zákonu o ochraně spotřebitele se jedná o klamavou obchodní praktiku. V tomto případě je dozorovým orgánem dle § 23 odst. 15 zákona o ochraně spotřebitele Český telekomunikační úřad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.4.2014 10:10, před 11 lety

CS Link (ani Skylink) nikdy nesliboval služby "doživotně zdarma". Pouze v minulosti neúčtoval žádné pravidelné poplatky. O klamavé obchodní praktice nemůže být řeči.
Servisní poplatek byl zaveden 1. 9. 2012 a zákazníci byli o jeho zavedení informováni v zákonné lhůtě v souladu s uzavřenou smlouvou. Každý zákazník měl a má možnost odstoupit od smlouvy. Pokud Servisní poplatek nebude uhrazen, dojde pouze k deaktivaci přístupové karty. Zákazník má svobodnou možnost se kdykoli ze smluvního vztahu bez jakýchkoli sankcí vyvázat.
Satelitní přijímací zařízení (podobně jako televizor) je ve vlastnictví zákazníka a je na něm, jak s ním naloží. Může je využívat pro příjem jiné satelitní služby nebo je prodat.
Každá přístupová karta fungovala minimálně 24 měsíců bez Servisního poplatku. Po podělení pořizovací ceny karty počtem měsíců bezplatného užívání dospějeme k měsíčním nákladům mnohem nižším než u jakékoli jiné satelitní služby v ČR. Karta ovšem po deaktivaci neztratila hodnotu a lze ji prodat. Jakmile bude uhrazen Servisní poplatek, karta bude automaticky reaktivována.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.4.2014 06:26, před 11 lety


Václav Lexa

Zdravím, domníval jsem se, že to nebudete řešit s poskytovatelem, ale že případně shromáždíte (nejsem sám, je nás mnoho) další nespokojené, abychom podali hromadnou žalobu. Ať nezávislý soud sám rozhodne kdo je v právu. Takových vyjádření poskytovatele jsem četl několik. Nemá smyslu o nich polemizovat, byť jsou tam vyloženě nepravdy. Tkže jejich názor mě v této chvíli nezajímá, Jednostraně nastavili podmínky ve smyslu plať nebo Tě vypneme. Bez soudu nelze najít shody, takže spíš mne zajímá to, aby ste případné nespokojence buď zastupovali, tzn. zorganizovali žalobu nebo další klienty, abychom sami mohli žalobu podat.
Pěkný den přeje V.L.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2014 09:14, před 11 lety

Tato služba spočívá především v tom, že se ke sporu vyjádří obě smluvní strany. Přičemž v případě, že není dosaženo dohody bude třeba, aby o sporu rozhodl příslušný správný orgán - v tomto případě Český telekomunikační úřad. Bohužel v právním řádu České republiky není zakotven institut hromadné žaloby. V těchto případech by musel každý zákazník podat zvlášť návrh na rozhodnutí sporu dle § 129 zákona o elektronických komunikacích.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.