Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,v roce 2015 jsem zjistil skutečnost,že bez mého vědomí je na moje jméno vedena smlouva mobilního operátora O2,smlouvu si takto na moje jméno a bez mého vědomí zřídila dnes už má bývalá manželka L. P.,po zjištění této skutečnosti jsem tuto situaci s p. P. řešil,bohužel bez úspěchu.Kontaktoval jsem tedy několikrát s touto stížností reklamační oddělení společnosti O2,rovněž jsem byl na pobočce společnosti a nechal si tedy vytisknout kopii zfalšované smlouvy,po zjištění že na smlouvě chybí jakýkoli podpis a tudíž by měla být neplatná, jsem tuto skutečnost neprodleně ohlásil mobilnímu operátorovi, po zhruba 20ti dnech mi reklamace byla zamítnuta s odůvodněním,že smlouva být podepsaná nemusí,nýbrž stačí podpis na dodejce České pošty,který absolutně neodpovídá mému a je rovněž zfalšovaný.Po těchto zkušenostech se společností O2 jsem dospěl k rozhodnutí tedy tel.číslo zrušit,podotýkám že jsem celou situaci několikrát podrobně vysvětloval na zákaznické lince společnosti a stejnětak i na reklamačním oddělení, vždy bez úspěchu.Operatorem mi tedy byl zaslám tzv. CVOP kók,který jem mu telefonicky nadiktoval a po uhrazení tzv. pokuty za předčasné ukončení smlouvy (cca 600kč)mi bylo sděleno,že vše je v pořádku,tel.číslo je zrušené a tím to tedy pro mne končí (listopad 2016).K mému překvapeni v prosinci 2016 přisla faktura za neuhrazené služby mobilního operátora(1200Kč),ihned jsem opět kontaktoval reklamační oddělení a žádal o vysvětlení,operátor mi sdělil,že vše je v pořádku,abych částku neplatil s tím že se mi do 1měsíce ozve.během této doby mne nikdo nekontaktoval ani telefonicky,ani emailem,ani formou písemnou.Nýbrž yačátkem ledna 2017 přišla další upomínka(680kč).Na zákaznické lince mi bylo sděleno,že tuto částku musím zaplatit,jinak po mě bude vymáhána.Nechápu toto jednání a touto cestou prosím o pomoc. Luboš Počinek
Zrušení jakýchkoli sankcí vůči mé osobě.
|
Tweet |
Pokud byla smlouva uzavřena bez toho, aby spotřebitel projevil vůli být smlouvou vázán, jedná se o zdánlivé právní jednání, ke kterému se nepřihlíží a spotřebitele by taková smlouva nezavazovala. Uplatnil-li spotřebitel reklamaci, která však byla zamítnuta, ale spotřebitel s důvody zamítnutí reklamace nesouhlasí, bude vhodné uplatnit námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Podáním námitky se neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitele rozhodnout, že povinnost zaplatit poplatek odkládá až do rozhodnutí o námitce. Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda podnikatel postupoval správně, či ne.
Dobrý den,
poprosím vás o doplnění identifikačních údajů ke smlouvě- referenční číslo plátce z vyúčtování nebo rodné číslo. Informace mi doplňte do kolonky neveřejné údaje v této stížnosti. Vše pak konkrétně prověříme.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Anna Typovská,
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.