Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den manzelka si od vas objednala na zkousku nejake vytaminy.Prisel nam uvitaci balicek a ten sem zaplatil.Od te doby jsme zadne zbozi nedostaly a dnes nam prisel od vas dopis ze vam dluzime nejake penize za neuhrazene zbozi tak sem k vam volal na linku a rekl,ze jsme zadne zbozi nedostaly takze nic platit nebudem.Natoz mi vase pani na lince rekla ze to neni vas problem ze jsme zbozi nedostaly ale nas ze mame mit zabezpecenou schranku a prej ze jito nezajima a zasle dalsi upominku.Prominte ale tohle chovani sem v zivote se zakaznikou linkou nezazil.Taky kdyz mi pani na lince rekla zeto semnou uz resit nebude ze si ma zavolat manzelka tak sem ji rekl ze manzelka chodi domu z prace az kolem 18-19h tak mi pani z linky rekla ze to neni mozne aby delala cely den.Tak sem pani rekl ze opravdu manzelka jezdi v7h rano a domu jezdi az kolem 18h takze to zani resim ja jako manzel a zeto chci vyresit tak mi pani zavesila telefon.A proto bych vas chtel poprosit jestli bych to mohl doresit s nejakou vedouci ane s nejakou zakomplexovanou operatorkou.Dekuji Carda
nedodane zbozi
zakaznicka linka mi polozila telefon nechtela nedodane zbozi resit a vyhrozovaly dalsi upominkou takze by jsme radi byly vyskrtnuti z jejich seznamu a za nedodane zbozi neplatit.
|
Tweet |
Požaduje-li společnost pro spotřebiteli úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že zboží bylo spotřebiteli opravdu dodáno. Společnost by v případě soudního sporu musela prokázat, že zboží dodala na adresu spotřebitelem uvedenou při uzavření smlouvy po telefonu.
Fungování inkasních agentur není dosud zákonně upraveno, mohou tyto agentury požadovat zaplacení dluhu pouze na základě postoupení pohledávky nebo pověření věřitele. Pro vymáhání dluhu nemají soudem uznaný exekuční titul jako v případě exekutorských úřadů a v případě exekuce by pohledávka musela být tedy prokázána před soudem. Při vymáhání pohledávky inkasní agenturou je proto velmi důležité ujistit se, zda daný závazek skutečně existuje, popřípadě v jaké výši, a kdo je oprávněný k přijetí jeho plnění.
Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den,
s paní Cardovou byla učiněna telefonická objednávka doplňku stravy VenusDerma s tím, že zašleme Uvítací balíček na vyzkoušení v ceně poštovného a balného 79 Kč a pokud bude paní Cardová spokojena a neoznámí nám do 7 dní od obdržení Uvítacího balíčku, že si nepřeje další zásilky, budeme jí expedovat každých dvacet dní dávku vybraného doplňku stravy ve zvýhodněné ceně 179 Kč obyčejně do schránky.
Protože se nám paní Cardová neozvala, expedovali jsme další zásilky. Až dne 23.1.2017 jsme nám na zákaznickou linku volal Vy. Nicméně operátorky jsou povinné řešit situaci vždy se zákazníkem, aby nedošlo k nedorozumění a zkreslení informací ze strany naší a ze strany spotřebitele.
Protože píšete, že jste zásilky neobdrželi, zašleme k podpisu Čestné prohlášení ve kterém nám paní Cardová svým podpisem potvrdí, že zásilky neobdržela a my je zda na základě toho odepíšeme.
Můžeme poslat buď poštou nebo emailem. Pokud si přejte formulář Čestné prohlášení zaslat emailem, požádám Vás o email na který jej můžeme zaslat.
Hovor s operátorkou na zákaznické lince bude poslechnut a vyhodnocen. Pokud se operátorka chovala nemístně a nepříjemně, omlouváme se Vám. Budou z toho pro danou operátorku vyvozené patřičné důsledky.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Dobry den ano meli jsme zajem balicky dale odebirat ale nic neprislo az dopis ze dluzime penize a proto jsme zareagovaly.jestli muzem poprosit tak nam zaslete formular na cestne prohlaseni na email xcidx@seznam.cz a taky nas prosim vyradte z vasi databaze.Formular podepisem a zasleme zpet.Dekuji Carda
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobrý den,
na email: xcidx@seznam.cz jsme odeslali Čestné prohlášení.
Na základě Vaší žádosti a v souladu s aktuálním zněním zákona o ochraně osobních údajů Vám tímto potvrzujeme, že jsme k dnešnímu dni provedli výmaz Vašich osobních údajů z aktivní zákaznické databáze.
Zároveň Vám tímto garantujeme, že nedojde k zasílání žádných reklamních materiálů ani nabídek společnosti Helvetia Apotheke na adresu v níže uvedeném znění:
Paní
Petra Cardová
(adresa uvedena v naší databázi, neuvádíme z důvodu veřejné konverzace)
Po obdržení podepsaného Čestného prohlášení zde zásilky odepíšeme a nebudeme již evidovat žádnou pohledávku. Podepsané prohlášení můžete zaslat ofocené, nebo oskenované zpět na email, nebo poštou na adresu: P.O.BOX 86, Praha 102, 102 00.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.