Společnost


MU service s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14504Neproplacený dobropis - FA2016239062

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2017, před 8 lety

Renáta Chmelová

Znění stížnosti

Dne 22.11.2016 jsem si u firmy ITALSTORE.CZ objednala (objednávka č.1000210635) 7 párů bot a 5 párů jsem si nechala, jelikož seděly a bylo vše v pořádku. Ostatní 2 páry bot(kotníkové tenisky CAMEL z důvodu, jelikož mi poslali místo č.39, které jsem měla objednané č.38 a dámské kozačky JENNIKA dceři bohužel neseděly) jsem dne 1.12.2016 poslala zpátky. Dne 2.12.2016 mi byla na e-mail odeslána elektronická dodejka, že cenný balík s podacím číslem BX0517226072X firma převzala.
Čekala jsem asi 14 dní na to, že se mi někdo ozve, ale bohužel ani telefon, sms nebo e-mail. Tak jsem se rozhodla zavolat. Mají tam automat, který nejdříve hlásí, že mě spojí za 3 min., pak za 2 a nakonec za 1 min. Po 3 minutách mi naskočilo zase 3-5 min. a tak to šlo stále dále. Několik dní jsem zkoušela volat, ale stále se stejným výsledkem a to jsem někdy čekala u telefonu až 20 minut. Takže dovolat se do firmy ITALSTORE je opravdu asi nemožné. Po Vánocích 28.12.2016 jsem napsala e-mail o navrácení peněz na můj účet. Byla jsem překvapena, že hned druhý den 29.12.2016 mi firma odpověděla a zároveň mi poslala dobropis č. FA2016239062 na částku 757,- Kč i s proplacením poštovného, tak se mi docela ulevilo.
Čekala jsem další týden a nic, tak jsem zkusila opět napsat e-mail a připomenout se 5.1.2017, ale žádná odezva. Po 11 dnech jsem to už nevydržela a napsala jsem znovu 16.1.2017 a o dost důrazněji a dala jsem jim týden (do 23.1.2017)na splacení částky na můj účet, že jinak to budu řešit jiným způsobem. Do dnešního dne žádná odezva a ani peníze na účet mi nedorazily. Dokonce ani fakturu na zakoupené zboží mi do dnešního dne nedodali, i když jsem je o ni požádala, takže případná reklamace na 5 párů bot bez faktury je zcela nemožná. Moc Vám děkuji za pomoc s řešením mého problému.
S pozdravem, Renáta Chmelová


Produkt

Boty CAMEL katal. číslo: 101-0072 a boty JENNIKA katal. číslo: 101-0219


Požadované řešení

Proplacení částky z dobropisu FA2016239062 na můj účet + dodání faktury na zakoupené zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2017 07:07, před 8 lety

Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani ve lhůtě, která byla stanovena, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Je tedy vhodné společnost vyzvat k vydání majetkového prospěchu. Možné je tak učinit prostřednictvím tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Prodávající má povinnost vydat doklad o zaplacení zboží pokud o to spotřebitelka požádá. Nevystaví-li prodávající ani na žádost spotřebitelky doklad o zaplacení, dopouští se správního deliktu, za který mu hrozí pokuta ve výši až 1 000 000,- Kč. Dohled nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.

Pro uplatnění reklamace však tento doklad není potřeba. Stačí prokázat, že věc byla zakoupena u prodávajícího. K tomuto by mohl posloužit například výpis z účtu nebo email potvrzující objednávku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2017 08:27, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.