Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jsem silně rozčarován vašim přístupem. K níže zakoupenému lužku nelze ve vašem e schopu zakoupit jízdenku bez místenky/kterou nepotřebuji když mám zakoupené lužko/
Po dotazu na vašich telefonních informacích mi bylo sděleno, že samotnou jízdenku k zakoupenému lužku mohu koupit jen na mezinárodní jízdenkové pokladně.
V pokladně mi pokladní prodala jízdenku za 483,- Kč i když jsem ji durazně několikrát upozornoval, že v e shopu stojí 248,- Kč./IN 450/
Mužete mi prosím tento rozdíl v ceně vysvětlit, nebo mám předat případ COI, za nekalé praktiky.
Děkuji za včasnou odpověd Pavel Bílek
---------- Původní zpráva ----------
Od: eshop@cd.cz
Komu: pavelbilek@email.cz
Datum: 13. 12. 2016 22:27:45
Předmět: www.cd.cz - informace o objednávce č. 13339 726 02
prodat jízdenku za cenu uvedenou v e shopu
|
Tweet |
Ve Smluvních přepravních podmínkách Českých drah pro veřejnou drážní osobní dopravu není stanoveno, že by bylo nutné při rezervaci lůžka ve vlaku zakoupit také místenku. Podmínkou platnosti lůžkového příplatku je spojení tohoto příplatku s platným jízdním dokladem, nikoliv však s místenkou.
Rozdílnost v cenách v eshopu a na mezinárodní jízdenkové pokladně mohla být způsobena trváním akční nabídky společnosti. Dle informacích uvedených na webových stránkách společnosti je možné akční jízdenku zakoupit vždy pouze do vyprodání stanoveného kontingentu (počtu) jízdenek na vyhlášenou akci a den. Velikost kontingentu pro jednotlivé relace se nezveřejňuje. Pokud tedy došlo k vyprodání stanoveného kontingentu jízdenek, je možné, že se cena na jednotlivých prodejních místech mohla lišit.
Pokud se nepodaří spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.