Společnost


VK Servis obchodní s.r.o.

Počet nahlášených stížností:24
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14507Špatná reklamace, firma nereaguje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2017, před 8 lety

Karolína Štefková

Znění stížnosti

Dobrý den, v květnu 2015 jsem si zakoupila mobilní telefon přes eshop firmy vk servis, 4.1.2017 jsem jej poslala na reklamaci i s účtem za poštovní služby, které jak píší v obchodních podmínkách hradí při uznání reklamace. Mobil mi přišel 18.1. zpět do schránky "opravený" (ani ho neposlali doporučeně, takže ho mohl kdokoli ukrást). V reklamačním listě psali: záruka uznány, reinstalace sw, hard reset. Po 5 minutách, kdy jsem jej zapnula přestal fungovat. Obrátila jsem se tedy na servis znova s tím, že je mobil ještě v horším stavu než před reklamací a neuhradili peníze za poštovné jak píší. Už 5 dní jim volám na dvě čísla, které mají na stránkách a napsala jsem nespočet emailů, ale firma vůbec nereaguje. Vůbec nevím co mám dělat. Za mobil jsem dala 4150 korun a ještě 150 korun za poštovné.
Děkuji


Produkt

Huawei Ascend P7 mini, 4150 Kč, Color: light gold, FCC ID: QISG6 - L11 výr.číslo: 864037023522169


Požadované řešení

Chtěla bych své peníze jak za mobil, tak za poštovní služby zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2017 13:42, před 8 lety

Pokud byla reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitelka právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku. Za účelně vynaložené náklady spojené s reklamací se například považuje poštovné. Níže zasíláme webový odkaz, na kterém je možné vyhledat další informace o této problematice a také Žádost o náhradu nákladů spojených s reklamací www.dtest.cz/clanek-3279/zadost-o-nahradu-nakladu-spojenych-s-reklamaci.

Prodávající má povinnost se při reklamaci vypořádat s vytýkanou vadou. Přetrvává-li vytýkaná vada i po vyřízení reklamace a společnost se s touto vadou během reklamace nevypořádala, nebyla reklamace vyřízena řádně a spotřebitelka má právo od smlouvy odstoupit.

Pokud prodávající nehodlá akceptovat odstoupení od smlouvy, je vhodné výsledek reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena s náležitou péčí, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek, že vada přetrvává i po vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2017 08:26, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.