Počet nahlášených stížností: | 24 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, v květnu 2015 jsem si zakoupila mobilní telefon přes eshop firmy vk servis, 4.1.2017 jsem jej poslala na reklamaci i s účtem za poštovní služby, které jak píší v obchodních podmínkách hradí při uznání reklamace. Mobil mi přišel 18.1. zpět do schránky "opravený" (ani ho neposlali doporučeně, takže ho mohl kdokoli ukrást). V reklamačním listě psali: záruka uznány, reinstalace sw, hard reset. Po 5 minutách, kdy jsem jej zapnula přestal fungovat. Obrátila jsem se tedy na servis znova s tím, že je mobil ještě v horším stavu než před reklamací a neuhradili peníze za poštovné jak píší. Už 5 dní jim volám na dvě čísla, které mají na stránkách a napsala jsem nespočet emailů, ale firma vůbec nereaguje. Vůbec nevím co mám dělat. Za mobil jsem dala 4150 korun a ještě 150 korun za poštovné.
Děkuji
Huawei Ascend P7 mini, 4150 Kč, Color: light gold, FCC ID: QISG6 - L11 výr.číslo: 864037023522169
Chtěla bych své peníze jak za mobil, tak za poštovní služby zpět.
|
Tweet |
Pokud byla reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitelka právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku. Za účelně vynaložené náklady spojené s reklamací se například považuje poštovné. Níže zasíláme webový odkaz, na kterém je možné vyhledat další informace o této problematice a také Žádost o náhradu nákladů spojených s reklamací www.dtest.cz/clanek-3279/zadost-o-nahradu-nakladu-spojenych-s-reklamaci.
Prodávající má povinnost se při reklamaci vypořádat s vytýkanou vadou. Přetrvává-li vytýkaná vada i po vyřízení reklamace a společnost se s touto vadou během reklamace nevypořádala, nebyla reklamace vyřízena řádně a spotřebitelka má právo od smlouvy odstoupit.
Pokud prodávající nehodlá akceptovat odstoupení od smlouvy, je vhodné výsledek reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena s náležitou péčí, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek, že vada přetrvává i po vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.