Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14509Neoprávněně účtovaní peněz,neodstoupení od kupní smlouvy.,nevymazání mých osobních dat

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2017, před 8 lety

Gabriela Šamalová

Znění stížnosti

Objednala jsem si na zkoušku kalhotky Diamond,dle tel. hovoru byl tento zdarma. Jelikož se jednalo o jinou velikost zkoušela jsem se na společnost dovolat což se nepodařilo. Další zásilku bylo možno zrušit dle písemného sdělení společnosti do 16.12.2016.
Odstoupila jsem od kupní smlouvy písemně dop. poštou,kterou společnost převzala dne 9.12.2016 dle Č.Pošty .Rovněž jsem požádala o vyřazení mých
osobních údajů z databáze společnosti Westerfield.
V Lednu 2017 mi přišla upomínka s fakturou, že mám zaplatit 149,-Kč + 59,-Kč poplatek z prodlení,ale za zboží,které mi nikdo neposlal.Opět jsem dop.poštou s dodejkou požádala společnost Westerfield international AG PO BOX 18 120 00 Praha 2,aby respektovala mé zákonné odstoupení od kupní smlouvy,rovněž o vymazání mých osobních údajů ze společnosti.


Produkt

Neoprávněné účtování peněz za nedodané zboží kalhotky Diamond po odstoupení od smlouvy,nevymazání mých osobních údajů


Požadované řešení

Upustit od neoprávněného vyúčtování a požadování platby.
Uznat odstoupení od kupní smlouvy a vymazat mé osobní údaje.
Přestat mé písemně obtěžovat.
Podezření z nekalých a agresivních obchodních praktik.Společnost nedodalo zboží a i přes ukončený závazek ,odstoupení od kupní smlouvy,požaduje peníze i příplatek z prodlení neoprávněně,zvažuji další právní kroky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2017 11:17, před 8 lety

Spotřebitelka má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud však spotřebitelka o tomto svém právu nebyla poučena nebo neobdržela-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.

Doporučujeme v takovém případě bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy v písemné prokazatelné podobě. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinen spotřebitel zboží přebírat. Odstoupení doporučujeme zaslat písemně (doporučeně a s dodejkou) na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, a to bez zbytečného odkladu. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitelka nemohla být v budoucnu kontaktována ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitelka může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.5.2017 18:56, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.