Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#1451Neuznané odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

18 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2013, před 11 lety

Miroslav Bureš

Znění stížnosti

U prodejce CZC.cz jsem přes internet objednal zboží (základní desku do PC), zboží jsem si vyzvedl v jeho kamenné prodejně, ještě tentýž den jsem základní desku nainstaloval do PC a zjistil, že deska nefunguje (nanačte bios), desku jsem tedy zas vymontoval a následující procovní den 29.10 jsem desku zašel vrátit. Na prodejně jsme sepsali protokol o odstoupení od smlouvy na což mám 14 dní nárok. Po pár dnech mi bylo telefonicky řečeno, že odstoupit od smlouvy nemůžu, protože deska je již použitá (krabice je nepoškozená, deska byla vložena v igelitu, který nebyl nijak zalepen, takže jsem ho neporušil, akorát příslušenství jako datové kabely a zadní plíšek jsem vybalil, u těch je poškozen igelit), pokud tedy budu chtít odstoupit od smlouvy, tak musím zaplatit 15% z ceny desky jako pokutu (cena desky je 2100 Kč, pokuta tedy asi 320 Kč), nacož jsem řekl, že nepřistoupím.
Poté moje odstoupení od smlouvy bylo změněno prodejcem na reklamaci a datum změněno na 2.11, bez nějakého upozornění.
Nyní mi prodejce poslal reklamační protokol, ve kterém reklamaci uznává, píše, že jde o vadu odstranitelnou, ale desku i přeto vymění za novou. Tím uznává, že deska v době prodeje opravdu nebyla funkční.


Produkt

MSI H87-G43 - Intel H87


Požadované řešení

Uznání odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2013 16:55, před 11 lety

Odstoupení od smlouvy uzavřené prostřednictvím prostředků komunikace na dálku do 14-ti dnů musí být bez jakékoli sankce dle §53 odst. 7 občanského zákoníku. Dodavatel má právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Spotřebitel může zboží vyzkoušet, prodejce po něm tedy nemůže požadovat, aby zboží vrátil v nepoškozeném originálním obalu.

Prodejce je povinen vrátit kupujícímu peníze do 30-ti dnů od doručení odstoupení (v tomto případě jeho sepsání a potvrzení na prodejně). To, kdy k této skutečnosti došlo musí pokazovat kupující.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.12.2013 11:23, před 11 lety

Dobrý den, pane Bureši,

podle všech zjištěných dat skutečně došlo k pochybení na naší straně, přesněji u operátora, který měl zboží přijmout zpět. Na vrácení zboží máte samozřejmě nárok.

Osobně zajistím vystavení opravného daňového dokladu (dobropisu) a co nejrychlejší poslání platby zpět na Váš účet.

Velice se omlouvám za způsobenou komplikaci a ztrátu času, kterou jsme Vám naším špatným postupem způsobili.

Jako malou kompenzaci jsem Vám do registrace připsal slevu na další nákup ve výši 300 Kč.

Děkuji Vám za pochopení a doufám, že tato chyba neovlivní Vaše rozhodování, kde příště nakoupit.

Petr Macek
manažer kvality CZC.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.12.2013 10:53, před 11 lety


Miroslav Bureš

Nakonec vše dobře dopadlo, dnes mi přišli peníze za desku zpátky. Po zveřejnění na tomto portále věc nabrala rychlý spád a díky panu Mackovi, jsme vše rychle vyřešili.

To ale nic nemění natom, že jsem se měsíc naprosto bez výsledku pokoušel přídad řešit přes jejich reklamační oddělení, kde buď mají lidi úplně na háku nebo nemají ponětí, jak správně při reklamacích postupovat.

Takže přeji hodně štěstí v boji s neprávem a hlavně se nenechte odradit počáteční neochotou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.12.2013 11:51, před 11 lety

Dobrý den, pane Bureši,

jsem velice rád, že je celá věc již dořešena a platba je zpět na Vašem účtu. Zároveň Vám děkuji za podnět, na základě kterého jsme revidovali celý proces, aby se nic podobného nemohlo opakovat.

Mohu Vás požádat o ohodnocení řešení stížnosti a její ukončení ?

S pozdravem

Petr Macek
manažer kvality CZC.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.12.2013 15:30, před 11 lety


Miroslav Bureš

Hodnocení: