Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrogem s.r.o. provozoval slevový portál Kouzelný děda, který prodával vouchery do Relaxačního saunového centra v obchodním domě v Harfě v Praze, ještě než bylo samotné Saunové centrum otevřeno (leden 2016). Prodali tak tisíce voucherů v hodnotách přes 1500,-.
Kouzelný děda nereaguje na kontaktování, pravděpodobně zbankrotoval?
Relaxační saunové centrum nepřijímá vouchery od Kouzelného dědy, že prý jim vouchery nezaplatil...
ALE až do 15.11.2016 byl jednatelem CITY ART SHARE s.r.o., což je provozovatel Relaxačního saunového centra, pan Lukáš Makowski. Shodou okolností je to syn Aleny Makowské, která je jednatelkou Dobrogem s.r.o. - provozovatel Kouzelného dědy.
Podvod jak vyšitý.
Cityart share s.r.o. IČO 04421728
Dobrogem s.r.o. IČO 03740153
slevový voucher
chci zpět peníze, ale RSC Harfa to odmítlo, že si to mám vyřešit se slevovým portálem. Slevový portál nereaguje. Podávám trestní oznámení z podezření z podvodu. Obě firmy jsou příbuzensky propojené.
|
Tweet |
V daném případě je podstatné, že k uzavření smlouvy o poskytnutí služby již platně došlo. Slevový portál "Kouzelný děda" byl pouhým zprostředkovatelem pro uzavření smlouvy. Smluvními stranami jsou spotřebitel a poskytovatel služby, slevový portál byl zprostředkovatelem této smlouvy.
Poskytovatel služby si vybral zprostředkovatelský server a to, že zkrachuje, je riziko podnikání - poskytovatel služby si mohl svobodně zvolit formu, jakou budou oslovovat zákazníky. Pokud zvolil slevový portál, tak přijal rizika s tím spojená. Zprostředkovatelské smlouvy upravují ustanovení § 2445 a následující zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "občanský zákoník").
Tím, že si spotřebitel objednal službu přes slevový portál došlo k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a poskytovatelem služby. K platnému uzavření smlouvy došlo již ve chvíli, kdy byla služba objednána. Poté vznikla spotřebiteli povinnost zaplatit, což učinil a poskytovateli služby vznikla povinnost splnit dohodnuté služby. Spotřebitel může tedy na poskytnutí služby trvat.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má tedy možnost obrátit se na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.