Společnost


ČEZ, a. s.

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#14525Nevyřízená žádost o ukončení odběru a nedodané vyúčtování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2017, před 8 lety

Renata Pitrofová

Znění stížnosti

Dne 4.10.2016 jsem podala žádost o ukončení odběru elektřiny u společnosti ČEZ. Prokazatelně se v odběrném místě nezdržuji. K dnešnímu dni nemám ani písemnou formu ukončení a ani fakturu s vyúčtováním. V říjnu i v listopadu mi byla společností ČEZ stržena přes SIPO záloha ve výši 1380,-Kč. Na zákaznickou linku jsem volala již 5x a 2x jsem navštívila kontaktní místo,bezvýsledně.


Požadované řešení

Doručení písemného vyrozumění o vyřízení mé záležitosti včetně doručení faktury s vyúčtováním.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2017 15:20, před 8 lety

Podle § 30 odst. 2 písm. m) energetického zákona je obchodník s elektřinou povinen sdělit neprodleně na žádost spotřebitelky, která vypověděla závazek ze smlouvy nebo odstoupila od smlouvy, jejímž předmětem je dodávka elektřiny, datum ukončení dodávky elektřiny.

Pokud obchodník s elektřinou výše uvedenou povinnost nesplní, dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta. Dozor nad dodržováním povinností uložených energetickým zákonem provádí Energetický regulační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad.

Společnost ČEZ, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.