Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 4.10.2016 jsem podala žádost o ukončení odběru elektřiny u společnosti ČEZ. Prokazatelně se v odběrném místě nezdržuji. K dnešnímu dni nemám ani písemnou formu ukončení a ani fakturu s vyúčtováním. V říjnu i v listopadu mi byla společností ČEZ stržena přes SIPO záloha ve výši 1380,-Kč. Na zákaznickou linku jsem volala již 5x a 2x jsem navštívila kontaktní místo,bezvýsledně.
Doručení písemného vyrozumění o vyřízení mé záležitosti včetně doručení faktury s vyúčtováním.
|
Tweet |
Podle § 30 odst. 2 písm. m) energetického zákona je obchodník s elektřinou povinen sdělit neprodleně na žádost spotřebitelky, která vypověděla závazek ze smlouvy nebo odstoupila od smlouvy, jejímž předmětem je dodávka elektřiny, datum ukončení dodávky elektřiny.
Pokud obchodník s elektřinou výše uvedenou povinnost nesplní, dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta. Dozor nad dodržováním povinností uložených energetickým zákonem provádí Energetický regulační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad.
Společnost ČEZ, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.