Počet nahlášených stížností: | 65 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 14.11.2016 jsem společnosti Alektum poslala doporučený dopis.
Obdržela jsem od Vás výzvu k úhradě na základě zplnomocnění věřitele Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2.
Od společností Westerfield International AG, jsem žádnou fakturu ani žádné zboží neobdržela. Zmíněnou společnost jsem dle rady písemně uvědomila o mém odmítnutí zasílání neobjednaného zboží a požádala jsem ji o odstranění osobních údajů z database.
Pravděpodobně tak udělali, protože mi žádné reklamy nechodí. Prosím proto pro mé klidné spaní písemné potvrzení společnosti Alektum, že nic nedlužím. Děkuji MK
Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2
Potvrzení o mé bezdlužnosti písemně. Děkuji
|
Tweet |
O neexistenci dluhu je vhodné informovat společnost, které byla údajná pohledávka postoupena. Neexistuje-li dluh spotřebitelky vůči společnosti, není ani společnost oprávněna údajnou pohledávku vymáhat.
Dobrý den,
jelikož jste neuvedla číslo případu, ani jiné bližší infromace, není možné pohledávku identifikovat.Obraťte se v této záležitosti přímo na spol. Alektum, s.r.o.
Řešení před dTest není na místě.
S pozdravem,
Mgr. Lukáš Pácl, compliance officer
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Se společností ALEKTUM, S.R.O. dotaz uzavřen. Společnost Westerfield Internacional AG nikterak nenamítala k reklamaci.