Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#14528Neopravený telefon klamání zákazníka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2017, před 8 lety

Martin Pospíchal

Znění stížnosti

U společnosti alza.cz jsem si dne 29.12.2015 koupil mobilní telefon iGET Blackview BV500 Black Dual SIM. Než jsem si tento telefon koupil hledal jsem odolný telefon. Tento typ byl uváděn v sekci mezi odolnými telefony kde alza inzeruje Odolné telefony disponují robustní konstrukcí a jsou určené do náročných podmínek. Typickými vlastnostmi jsou prachutěsnost, voděodolnost a zvýšená odolnost proti pádu či nárazům.Přímo u tohoto telefonu je uváděno jak odolnost proti pádu tak nárazu a i připojené video kde tímto telefonem zatloukají hřebíky do dřeva.
Dne 5.1.2017 se mi rozbilo krycí sklo mobilního telefonu po pádu z cca 40 cm na plovoucí podlahu.
Při návštěvě obchodu alza mi bylo zděleno,že na tento typ poškození se záruka nevztahuje a že dané specifikace jsou dodávány výrobcem. Na což jsem je upozornil, že na stránkách výrobce tento telefon je vedený pouze jako odolný proti prachu a stříkající vodě a ne pádu či nárazu a už vůbec u něj nejsou žádná zavádějící videa.


Produkt

Reklamace č. ASRE17007270 ,iGET Blackview BV5000 Black Dual SIM


Požadované řešení

Oprava prasklého skla ze strany obchodu alza.cz .Protože dle udávaných informací alza.cz jsem byl uveden v omyl.
Je mi jasné že autorizovaný servis nemůže tuto závadu uznat jako reklamaci jeli výrobcem tento typ uváděný pouze jako zcela běžný telefon.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2017 10:54, před 8 lety

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Obchodní praktika se považuje za klamavou, pokud obsahuje věcně nesprávnou informaci a je tedy nepravdivá, což vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2017 14:46, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.