Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dneska mi došla trpělivost a už jsem si musela sednout a napsat tuto stížnost na obchodní řetězec PENNY marketu v České republice.
Moje stížnost je sice dneska konkrétní na oba markety v Jablonci nad Nisou,protože tam chodíme nakupovat,ale akční zboží z letáku pravidelně nemají,prý i v jiných márketech po republice.Mají výmluvy,že zboží je již vyprodané,nebo,že jim nebylo vůbec dodané.Ano,stát se to někdy může,ale pokud se to stává už pravidlem,tak to je někde špatná organizace,nebo si dělají z lidí jen dobrý den a říkají si,že když už tam příjdou zákazníci,tak si nakoupíaspoň něco jiného.
Není to jen můj názor,je to už obecně známo,že PENNY márket láká lidi na slevy (dokonce i reklamou v televizi),které nakonec nemají.
Dnes měl manžel koupit 8 věcí z letáku platného až do zítřejších 20ti hodin a nedonesl ani jednu.Co je moc to je moc.Mělo by se s tím něco dělat,protože to je vlastně klamání spotřebitele.Nemáme s manželem ani tolik prstů dohromady na obou rukách,kolikrát se nám to stalo,že nic neměli.Bohužel,vždy si říkáme:,, CO KDYBY NÁHODOU"
a opět tam jedeme.
V žádém jiném obchodě se nám to nestává,že by pernamentně akční zboží nebylo.Ano sem tam se to někdy stane,ale co je moc to je už příliš.Kamarádka mi to včera rozmlouvala,že to je zbytečná cesta,měla pravdu.Prosím,už něco s tímto řetězcem udělejte!!!!!!!!!
děkuji
Helena
Posílat na různé prodejny v republice kontrolu a nebude-li na prodejně letákové zboží,tak dát vysokou pokutu.
|
Tweet |
Pokud by podnikatel úmyslně zboží inzeroval a nezajistil ho, dopouštěl by se klamavé obchodní praktiky podle § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tyto praktiky jsou rozvedeny v příloze č. 1 k tomuto zákonu a zákon za klamavé považuje mimo jiné praktiky, pokud podnikatel nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny (vábivá reklama).
Pokud se spotřebitelka domnívá, že podnikatel se takto chová a tuto klamavou praktiku používá, má možnost podat podnět krajskému živnostenskému úřadu, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.