Společnost


MOBIL POHOTOVOST s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14532Opakovaná reklamace MT iPhone 5s

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2017, před 8 lety

David Štefl

Znění stížnosti

Dne 10.6.2016 jsem zakoupil starší MT iPhone 5s se zárukou 6 měsíců. Dva dny po zakoupení první závada - uživatel neslyší během hovoru druhou stranu. Uznáno a opraven speaker. Dne 16.9.2016 opět stejná závada. Po téměř 30-ti dnech čekání vyřešeno - údajně se technikovi závada neprojevila (přesto ale preventivně přehráli SW). Závada byla ale při hlášení reklamace přebírající osobě předvedena, vyzkoušena i jejich SIM karta. Třetí reklamace 15.12.2016 - opět stejná závada, opět vyzkoušeno při přebírání do reklamace, zapsáno do reklamačního protokolu s požadavkem odstoupení od kupní smlouvy.
Dne 11.1.2017 mě firma kontaktovala že je reklamace vyřízena (opět téměř 30 dní). Navštívil jsem prodejnu ihned 12.1.2017, ale tvrdili mi že technikovi se závada opět neprojevila a neuznávají. Ta se ale projevila při obou předchozích případech v době přijímání do reklamace. MT jsem odmítl převzít, navíc v době mé návštěvy nebyla na prodejně údajně vedoucí zodpovědná osoba se kterou jsem chtěl řešit. Byla dohoda že se mi druhý den ozve (zanechal jsem kontakt na sebe) ale neozvala tudíž jsem napsal písemné odstoupení od kupní smlouvy a to zaslal o pár dní doporučeně na adresu obchodu v Hradci Králové. Bohužel mi ale bylo odepsáno že na odstoupení nemám nárok a vyzvali mě abych si mobilní telefon vyzvedl


Produkt

Iphone 5s 16GB, v.č.359261062249102


Požadované řešení

Společnost jsem žádal jak ústně tak písemně o odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz. Jedná se totiž o třetí stejnou závadu kterou nebyla firma doposud schopná odstranit a vyřešit. Z reklamačních protokolů jasně vyplývá že první reklamaci uznali, druhou ne, přestože přehráli "preventivně" SW (proč ale když se jim údajně závada neprojevila ??) a třetí se údajně opět neprojevila. Ve všech případech byla ale závada přebírající osobou potvrzena a vyzkoušena (včetně jejich SIM karty)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2017 10:11, před 8 lety

Pokud bylo o reklamaci rozhodnuto jako o neoprávněné, ale spotřebitel s výsledkem reklamace nesouhlasí, je nutné závěry reklamace rozporovat. V takovém případě bude opravdu vhodné vyhledat soudního znalce a zadat mu vypracování znaleckého posudku, ve kterém se bude zabývat povahou vady. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Při nákupu použitého zboží platí, že spotřebitel má práva z odpovědnosti za vady zboží obvykle v záruční době 24 měsíců od převzetí zboží. Lze je však zkrátit až na 12 měsíců. V případě většího zkrácení však platí ve vztahu ke spotřebiteli a při nákupu u podnikatele za ujednanou právě polovina zákonné doby, tedy 12 měsíců od převzetí zboží.

Spotřebitel, který se domnívá, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2017 14:45, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.