Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dnes, 24.1.2017 jsme nakupovali v Bille v Táboře, na Křižíkově náměstí. U kasy jsme zjistili, že sleva, která byla zapsána u zboží nám nebyla namarkována. Paní na kase byla velmi nepříjemná, zavolala skladníka, ten se omluvil, že dal ke zboží slevu, která platí až od následujícího dne (nákup byl proveden v 18:52). Paní u kasy nám řekla, že s tím nic neudělá, nechala si zaplatit celý nákup a dále to neřešila. Doma jsme z účtenky zjistili, že položek s nezaúčtovanou slevou bylo více.
Granini džus multivitamín 1l (49,90,- namísto 29,90,-), ; Jahoda nep. Dobrá voda (6 x 12,90,- namísto 6 x 8,90,-)
Vrácení peněz popřípadě alespoň upozornění skladníka, aby se chyba neopakovala.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.