Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#14544Mléko 3,5% v akci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.01.2017, před 8 lety

Milan Honeiser

Znění stížnosti

Dnes rano jsem chtel koupit vyse uvedene mleko ale na prodejne v Decine Binov jsem dostal odpoved ze je v akci od ctvrtka 19.1. a uz neni. Proc Vasi zamestnanci lzou, kdyz mate jasne v letaku i v televizni reklame akci od pondeli 23.1. do 25.1. ale 25.1 rano neni nic. Nevim zda si delate z lidi srandu, ale ona to sranda neni kdyz me to stoji zbytecne penize protoze proto jedu. Asi opravdu to chce nahlasit na kontrolu klamani spotrebitele!!!


Požadované řešení

Rad bych mel pri pristi navsteve Vaseho marketu tento vyrobek v mnozstvi 36 ks za akcni cenu. Podotykam ze sem Vasim dlouholetym zakaznikem na teto prodejne coz si muzete overit dle Penny karty. Velmi rad bych od Vas obdrzel odpoved s resenim. Dekuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2017 11:00, před 8 lety

Pokud by podnikatel úmyslně zboží inzeroval a nezajistil ho, dopouštěl by se klamavé obchodní praktiky podle § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tyto praktiky jsou rozvedeny v příloze č. 1 k tomuto zákonu a zákon za klamavé považuje mimo jiné praktiky, pokud podnikatel nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny (vábivá reklama).

Pokud se spotřebitel domnívá, že podnikatel se takto chová a tuto klamavou praktiku používá, má možnost podat podnět krajskému živnostenskému úřadu, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.5.2017 19:38, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.