Počet nahlášených stížností: | 462 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
přihlásil jsem se na výše uvedenou seznamku. Členství jsem si zaplatil, protože na mě chodilo nespočet emailů, že mi někdo píše. Poté zaplacení přišly podmínky do emailu možnosti vypovězení smlouvy přes fax. Odpověděl jsem na email, jak mám zrušit smlouvu, protože k faxu jsem neměl přístup. Přestal jsem na stránky chodit a teď přišla upomínka, že pokud nezaplatím, respektive neprodloužím členství, předají k řešení k inkasní kanceláři a budou další poplatky. Zrušit nejde, platit nebudu. Co mám dělat? Na koho se mám obrátit? Kartu jsem si kvůli nim zablokoval, chtěli si sami strhnout.
Seznamka
Pomoc? Mám platit abych neriskoval náklady? Jak mám postupovat?
|
Tweet |
Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy (popřípadě odstoupení od smlouvy) ve stanovené lhůtě zašle prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Provozovatel seznamovacího portálu nemůže záměrně nedostatečně, mylně, klamavě informovat o podmínkách poskytování služeb. V takovém případě mu může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
V rámci předběžné opatrnosti je správné, že spotřebitel provedl blokaci platební karty, kterou použil pro zaplacení VIP členství.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.