Společnost


https://www.bwin.com/cs

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1455Dotaz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2013, před 11 lety

Tomáš Růžek

Znění stížnosti

Dobrý den,
Celá situace se má tak, že mi přišlo vyúčtování za mobil a místo běžných 200-300 Kč najednou 1400Kč. Volám na Info linku T-Mobilu a tam mi řekli že společnost Bwin mi pomocí M-Plateb naúčtovala 1400 Kč. Na sázkové kanceláři Bwin nejsem ani zaregistrován ani nějak jinak s nimi nejsem v kontaktu. Momentálně jsem poslal dotaz na Bwin, co to má být a u mobilního operátora jsem zablokoval M-Platby. Chtěl bych se zeptat jak dál mám postupoval a co především nedělat.

Děkuji


Požadované řešení

Jelikož jsem si u nich nic neobjednal / nesázel tak jediné řešení je vrácení dané částky (1400 Kč)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2013 10:31, před 11 lety

Společnost má nahlášeno sídlo v Gibraltaru, tudíž není možné ji z naší strany kontaktovat. V tomto případě, pokud nedošlo k využití služeb, společnost se dle § 451 občanského zákoníku na Váš úkor bezdůvodně obohatila. Zároveň lze na společnost podat trestní oznámení pro podezření z trestného činu podvodu dle § 209 trestního zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.