Společnost


Deal Extreme Czech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14550Nefunkčnost zboží, nedodání faktury, nekomunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
25.01.2017, před 8 lety

Petr Sváček

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 13.12.2016 byla u společnosti Deal Extreme Czech s.r.o. učiněna objednávka na eshopu: ttop.cz a současně uhrazena částka 3035,-Kč přímo platební kartou na účet prodávajícího.
16.12.2016 nám bylo po s sděleno, že dodavatel není schopen zboží doručit.
2.1.2017 jsme písemně požádali o navrácení peněz a přišel nám výsměšný email, abychom se modlili a že naše prosby budou vyslyšeny.
3.1.2017 jsme převzali zboží - v balení nebyla ani nabíječka, tedy bylo zboží nekompletní, nebyla zde ani faktura.
Snažíme se se společností dojednat vrácení zboží a peněz, ale nikdo nekomunikuje.
Na titulní stránce zmíněného obchodu ttop.cz je možnost vrácení zboží do měsíce při nespokojenosti s funkčností.


Produkt

GPS Vehicle Tracker OBD II


Požadované řešení

Vrácení zboží oproti vrácení peněz v inzerovaném termínu jednoho měsíce od převzetí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2017 17:33, před 8 lety

Jelikož kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím internetu, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu. Pokud byla lhůta pro odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího prodloužena, musí svému závazku dostát. Ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy postačí, když spotřebitel prodávajícího informuje, že odstupuje od kupní smlouvy (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil).

Pokud bylo odstoupeno od smlouvy, má prodávající povinnost vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží bylo prodávajícímu odesláno. Nevrátí-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, má spotřebitel právo žádat také zákonný úrok z prodlení.

Pokud bylo odstoupeno od smlouvy, ale společnost stále nevrací peněžní prostředky, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2017 14:40, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.