Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#14552Ztráta a nedoručení následné zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.01.2017, před 8 lety

Blažena Maková

Znění stížnosti

Dobrý den,jsem opravdu zklamaná placenou službou České pošty.Prodejce LimexČR s.r.o Koberce Trend předal jmenovanému dopravci zaplacený koberec dne 17.1.2017-SMS bylo potvrzeno,č.zásilky-DR1878712662M-prodejce zjistil,že se balík ztratil a poslal mi nový.Vyexpedoval ho do Depa v Praze-odtud mi potvrdili SMS,že ho převzali a doručí 24.1.2017.Ovšem opět nic!!!Pátráním na internetu jsem zjistila,že opět trčí v Depu v Praze a nehnul se.
Proto jsem po dvou neúspěšných"pokusech"České pošty doručit zásilku pod č.-DR1878712720M zrušila s prodejcem Kupní smlouvu.
Je to opravdu ostuda,že pošta není schopná ani na druhou šanci-zřejmě po krádeži-doručit zákazníkovi zboží.
Předem děkuji za info o řešení tohoto problému.
Maková Blažena,Bruntál.


Produkt

Ztráta,nedoručení zásilky


Požadované řešení

info zákazníkovi o řešení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.2.2017 14:56, před 8 lety

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.