Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#14556Nevyřízení reklamace ve 30 denní lhůtě

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.01.2017, před 8 lety

Katka Třeštíková

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 8.12.2016 jsem reklamovala mobilní telefon viz reklamační protokol příloha.
Na reklamačním protokolu je uvedena e-mailová adresa a mobilní telefon na kterém mě měl prodejce informovat o vyřízení reklamace.
Jelikož se tak do dnešního dnestalo a tím pádem uběhla 30ti dení lhůta na vyřízení reklamace žádal jsem o odstoupení od kupní smlouvy.
Což prodejce odmítl přesto že mě neinformoval na uvedeném emailu ani telefoním čísle viz. neveřejná část stížnosti.
Děkuji za Vaši radu jak mám tedy dále postupovat Třeštíková


Požadované řešení

Odstoupení od Kupní Smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2017 05:29, před 8 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.1.2017 14:23, před 8 lety

Dobrý den paní Třeštíková.

Prosím vás o zaslání čísla reklamace, abych ji mohl dohledat.

Děkuji.
Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.1.2017 15:07, před 8 lety


Katka Třeštíková

Hodnocení:

Komentář: Uz me spolecnost kontaktovala a uznala svoji chybu