Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 8.12.2016 jsem reklamovala mobilní telefon viz reklamační protokol příloha.
Na reklamačním protokolu je uvedena e-mailová adresa a mobilní telefon na kterém mě měl prodejce informovat o vyřízení reklamace.
Jelikož se tak do dnešního dnestalo a tím pádem uběhla 30ti dení lhůta na vyřízení reklamace žádal jsem o odstoupení od kupní smlouvy.
Což prodejce odmítl přesto že mě neinformoval na uvedeném emailu ani telefoním čísle viz. neveřejná část stížnosti.
Děkuji za Vaši radu jak mám tedy dále postupovat Třeštíková
Odstoupení od Kupní Smlouvy
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den paní Třeštíková.
Prosím vás o zaslání čísla reklamace, abych ji mohl dohledat.
Děkuji.
Michal Stýblo.
Hodnocení:
Komentář: Uz me spolecnost kontaktovala a uznala svoji chybu