Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#14557Chybně zaslané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 hodin 14 minut

Detail stížnosti

Publikováno
25.01.2017, před 8 lety

Anna Urbánková

Znění stížnosti

Dne 11.12.2016 jsem objednala kozačky vel. 37. Zboží přišlo,ale jedna bota vel. 37 druhá 38. Bohužel jsem si toho nevšimla a boty párkrát obula. To že je každá jinak velká jsem zjistila po 1 měsíci. Je možná výměna? Děkuji Urbánková


Produkt

1115104 kozačky


Požadované řešení

Výměna zboží za správnou velikost


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2017 05:24, před 8 lety

Ano, spotřebitelka je oprávněna v daném případě reklamovat vadu, které byla na botách již při převzetí. Různá velikost bot je zjevná vada, která logicky byla na věci přítomna již při převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, zákon předpokládá, že věc byla vadná již při převzetí. Zákonnou domněnku o existenci vady při převzetí může prodávající vyvrátit pouze důkazem, že věc v době předání vadu neměla, nestačí to tedy jen tvrdit. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace) z důvodu nesplněné jakosti při převzetí musí obsahovat jednak oznámení vady (její popis) a jednak požadovaný způsob vyřízení reklamace (právo). S reklamací je třeba se obrátit na prodávajícího v kterékoliv jeho prodejně (s ohledem na sortiment).

Kupující má v daném případě právo na dodání nové věci, případně jen její součásti, v souladu s uzavřenou kupní smlouvou. Pokud není možné věc či její část vyměnit, může kupující odstoupit od smlouvy.

Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.

"V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme."

Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.