Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#14560Nedodané zboží, nevrácené peníze

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

15 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2017, před 8 lety

Andrea Chladkova

Znění stížnosti

4.1. Jsem objednala zboží za 1714,- Kč.
5.1. přišlo potvrzení, že zboží bylo předání přepravci InTime a bude doručeno 6.1. Bohužel zboží doručeno nebylo.
11.1 jsem tedy objednávku stronovala a žádala vracení peněz. Bylo mi oznámeno, že peníze mi mohou vrátit až po té, co jim dopravce vrátí zboží.
20.1. mi bylo sděleno, ze zboží se jim stále od dopravce nevrátilo a tak mi nemohou vrátit peníze. Společnost Mall.cz jsem tedy písemně vyzvala k vrácení peněz. Jako odpověď mi bylo opět sděleno, že dokud se zboží nevrátí na sklad od dopravce, nemůžou mi vrátit peníze! Dnes je 26.1. a stále čekám na vracení zaplacené částky.


Požadované řešení

Vracení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2017 10:38, před 8 lety

Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů bez udání důvodu, má prodávající povinnost vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží bylo prodávajícímu odesláno.

Jelikož je odstoupení umožněno až do 14 dní od převzetí věci, logicky a spravedlivě z toho vyplývá, že je možné odstoupit již před převzetím věci, jak i výslovně stanoví harmonizační zákonná úprava Evropské unie, konkrétně bod č. 40 předmluvy směrnice č. 2011/83/EU, o právech spotřebitele.

Získá-li někdo na úkor jiné osoby majetkový prospěch na základě právního důvodu, který ale odpadl, jedná se o bezdůvodné obohacení. V takovém případě má ten, kdo se bezdůvodně obohatil, povinnost vydat poškozenému to, oč se obohatil. Spotřebitel by měl společnost vyzvat k vydání majetkového prospěchu. Společnost má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitel má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Více informací ohledně výzvy k vydání bezdůvodného obohacení je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.1.2017 11:10, před 8 lety

Vážená paní Chládková,

je mi velice líto, že k těmto komplikacím v rámci Vaší objednávky došlo.

U objednávky eviduji, že včerejším dnem, 25.1.2017, byl zaslán požadavek na naše finanční oddělení ohledně vrácení platby.

Peníze za svou nedoručenou objednávku byste měla evidovat v příštím týdnu a to na kartě, ze které jste objednávku hradila.

Prosím, přijměte moji omluvu za dlouhé vyřízení v rámci Vašeho požadavku a mrzí mne, že jste se setkala s touto nepříjemnou zkušeností.
Pevně věřím, že bude v co nejkratší lhůtě platba na Vašem účtu.

Děkuji za strpení a Vaše pochopení.

S přátelským pozdravem,

Kristina Svatíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.2.2017 15:34, před 8 lety


Andrea Chladkova

Dobrý den,
do dnešního dne mi peníze nebyly vráceny ani na kartu, ze které jsem platila, ani na účet, jehož číslo jsem poskytnuta.
Prosím o radu, jak postupovat efektivně dále. Podotýkám, za mám pojištění pro právní ochranu DAS, kam se mužů také obrátit, chtěla bych se však vyhnout zdlouhavý právním sporům v tak jednoznačné situaci.
Děkuji,
Andrea Chládková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2017 15:55, před 8 lety

Pokud společnost nesplní svou povinnost včas, má spotřebitelka právo žádat také zákonný úrok z prodlení. Nesplní-li společnost svou povinnost dobrovolně, je vhodné ji vyzvat tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň provozovatel parkoviště upozorněn na možnost uhradit škodu bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.2.2017 09:36, před 8 lety

Vážená paní Chládková,

děkuji Vám za informaci a opravdu mne tyto komplikace mrzí.

Obrátím se nyní opětovně na naše finanční oddělení, aby nám bylo zasláno potvrzení o odeslané platbě a obratem Vám daný výpis bude přeposlán na emailovou adresu, kterou máte v objednávce uvedenou.
Poprosím Vás o překontrolování daného účtu a zpětnou vazbu, zda-li čísla účtu sedí, abychom případně mohli provést reklamaci s danou bankovní společností.

Poprosila bych Vás ještě o strpení a děkuji předem za Vaše pochopení.

S pozdravem,

Kristina Svatíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.2.2017 14:18, před 8 lety


Andrea Chladkova

Hodnocení:

Komentář: Penize byly nakonec po vice nez mesici vraceny. Rozhodne nedoporucuji platit predem.