Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 27.09.2016 jsem si obědnal 64GB microSD kartu do digitální kamery, zaslal jim požadovanou sumu 18.10.2016 Ti potvrdili koupi vouchrem NAK00002xqgyhqyn a ten jsem jim musel poslat a čekal na zboží na adrese Helkon Dlouhá třída 903/24a Havířov jak bylo v obědnávce domluveno ,po telefonické urgenci u p. Lapáčka jsem se dozvěděl že kurýr byl prý vykraden a že tedy posílá nahradní zboží údajně stejné kvality do Helkonu bylo doručeno až20.10.2016 a né do tří dnů jak garantovali. To se mi nezdálo a zboží v Helkonu jsme hned zozbalili a pracovník SD kartu zkontroloval na počítači s výsledkem VADNÁ ihned jsem kontaktovalp.Lapáčka o způsobu reklamace a že zboží vrátím a chci zpět peníze a zda jde zásilku vrátit kurýrní službou te odpověděl jen pouze českou poštou. Poslal jsem jí zpět jako dobírku i s vyčíslením celkové ceny kterou požaduji nazpět,dobírka se však vvátila jako nedoručená a po tel. dotazu u p.Lapáčka proč jí nepřijali že oni dobírky nevyzvedávají že jí musím poslat poštou jako normální balík. Tek jsem tedy učinil znovu a vložil i vytisknutý jejich reklamační formulář kam jsem ručně dopsal číslo účtu kam chci zaslat vyčíslené finance a dne 20.12.2016 odeslal Českou poštou.
Opět jsem čekal a stále jen výmluvy a lži že jsem jim dal číslo účtu (to však nesouhlasilo s tím mojim) a že je tam poslali.Poprosil jsem dokonce našeho rodinného právníka aby jim to vysvětlil oni to uznali a že se musí s kolegou poradit jak dál postupovat a od 21.01.2017 do posud se nezvali a neberou telefony, Na internetu na recenzích o Aleru jsem zjistil že nejsem sám kdo takhle dopadl.
2x vadné zboží a jiné než uvádějí v prodejním katalogu
navrácení 1x 95.,Kč doručení DPD
3x poštovné 138Kč + cena microSD karty64GB je756Kč co požadovali
|
Tweet |
Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky. Nevrátí-li prodávající peněžní prostředky v přiměřené době, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť prodávající se obohatil na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Prodávajícího je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.