Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:373
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14569Separace odpadu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2017, před 8 lety

Šimon Kern

Znění stížnosti

Dobrý deň,

nedávno som cestoval v regiojete, apo vypití kávy som išiel pred personálom hodiť plastové viečko do plastov a pohárik do papierového kontajneru.

Niekto z personálu šiel náhodou práve okolo a povedal mi:

To nemusíte robiť ono aj tak to potom sypeme do jedného vreca.

Myslím, že firma Vašich rozmerov takýmto zaobchádzaním vytvorí strašne veľa odpadu, ktorý by mohol byť zrecyklovaný.

Ďakujem.


Produkt

Odpad


Požadované řešení

Separovať.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2017 13:03, před 8 lety

Podle § 16 odst. 1 písm. a) zákona o odpadech je společnost povinna zařazovat odpady podle druhů a kategorií. Jednotlivé druhy a kategorie odpadů jsou stanoveny ve vyhlášce Ministerstva životního prostředí č. 93/2016 Sb. Plasty a papír jsou uvedeny v kategorii komunální odpady. Společnost tedy neporušuje zákon o odpadech. Něco jiného by bylo, kdyby se k tomu sama zavázala např. v etickém kodexu a svůj závazek by nedodržela. Takové jednání by mohlo být vyhodnoceno jako nekalá obchodní praktika podle zákona o ochraně spotřebitele, za kterou může být společnosti uložena pokuta až do výše 5 000 000,- Kč. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že byl spáchán správní delikt, má možnost obrátit se s podnětem na Českou obchodní inspekci. Více o podání podnětu na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.5.2017 19:16, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.