Společnost


Maliarske-platno.sk

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#1457Neuplná dodávka zboží a neprávem napočítané poštovné

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2013, před 11 lety

Anna Goldmanová

Znění stížnosti

V obchodu jsem si objednala zboží přesahující částku, při níž mělo být poštovné zdarma. Přišla mi ovšem faktura včetně poštovného. Jelikož jsem na dodání zboží spěchala, fakturu jsem zaplatila s tím, že mi poštovné jistě bude vráceno.
To se nestalo navíc mi nebylo dodáno všechno zboží: štětce za 2,4 Eur.
Navíc zaplacené poštovné činilo 9 Eur, celkově jsem přišla o 11,4 Eur. Na několikeré urgence dodavatel nereagoval.


Produkt

dodání barev, štěců - malířské potřeby


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2013 16:07, před 11 lety

Dle práva České republiky má kupující nárok na plnění dle smlouvy. Pokud bylo smlouvou stanoveno, že je poštovné zdarma, měl by prodejce částku uhrazenou navíc vyplatit. Zároveň je povinný dodat vše co měl dle smlouvy. V případě, že prodejce nebude plnit ani na základě dodatečné výzvy, lze od smlouvy dle § 517 občanského zákoníku odstoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.