Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, v posledním vyúčtování. mobilní číslo v neveřejné části stížnosti, mi byla započítána položka 5.1. ;15:35:43 ;90309099 ;; SMS platba - různé; ;99,00 Kč. Danou položku reklamuji, je to podvod! Služba jsem mi načetla podvodem-údajným smazáním virů-bez upozornění placené služby- aniž jsem si to objednala, přitom žádná služba nebyla provedena, naopak mi to jenom načetlo úhradu za danou službu.Věřím, že Vodafone nespolupracuje s podvodníky. Za kladné vyřízení mé reklamace předem děkuji. S pozdravem Liliana Pinďáková
Z odpovědi od VODAFONE na mou reklamaci mi bylo sděleno,že uvedené číslo provozuje společnost ComGate Payments, a.s., Jankovcova 1596/14a, 17000 Praha 7 a Vodafone mi nemůže uznat mou reklamaci.
Zjistila jsem,že popis stížnosti číslo*14208 z 9.1.2017 i číslo *14045 z 2.1.2017 je shodný s mým případem.
To je:Prohlížela jsem si stránku na internetu a najednou se mi objevilo hlášení o tom že mám zavirovaný telefon. Chtěla jsem to vymazat a na jednou mi přišla tato SMS:FOR ANTIVIRUS -6:1483881707mb35127092755:89-
Kliknutím na Odeslat potvrďte, že chcete viry smazat. Tak jsem to odklikla a přišla mi tato sms:Nakoupili jste Antivirus za 99CZK. Dekujeme Vam! Stazeni?: http://bit.ly/AndDef Podpora plateb: support@medianetpay.com. . Děkujeme Vám. Stazeni?:http:/bit.ly/AndDef.
Jedná se o podvod.Chci vrátit peníze na účet
Antivirus 6:1483881707mb35127092755:89- za 99 Kč, placena služby bez upozornění a ve finále žádná služba není provedena
1/ vrácení peněz- účet
2/ zabránění dalšímu podvodnému jednání
|
Tweet |
Jednání obchodníka popsané spotřebitelkou by mohlo naplňovat znaky nekalé obchodní praktiky. Porušování zákazu používání nekalých obchodních praktik může být sankcionováno Českou obchodní inspekcí a to až do výše 5 000 000,- Kč. Bylo by tedy vhodné podat podnět České obchodní inspekci. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Dobrý den paní Pinďáková,
chybné SMS řešíme s provozovatelem této služby. Pro refundaci částky 99 Kč vás chceme požádat o uvedení čísla telefonu ze kterého bylo strženo 99 Kč a číslo bankovního účtu. Prosíme zaslat tyto informace na e-mail: infolinka@comgate.cz
Děkujeme.
S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Na základě reakce společnosti byly zaslány na e-mail: infolinka@comgate.cz požadované informace.
Částku 99 Kč zasíláme na účet dle informací, které nám zaslala paní Pinďáková na náš e-mail. Tímto děkujeme.