Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupila jsem v prodejně A3 sport Prostějov boty Nike Air Max...Po dvou měsících občasného nošení popraskala podrážka..Ve špičce boty byla stélka špatně zapravena (cucky látky). Reklamace byla uznána a dostala jsem druhé nové boty.Bohuzel vada byla na obou botách ve špičce.Opet nezapravena stélka,cucky látky.Boty jsem tedy poslala znovu na reklamaci.Reklamace zamítnuta.Prodavačky na jedné směně velice sprosté a hloupé.Neustále mi paní vedoucí opakovala,co Vám na tom vadí?...Asi nic,ji by asi nevadilo nosit vadnou obuv.Druha prodavačka měla tak nechutné dlouhé rude nehty , že nechtěla do nove boty ani sáhnout,že by stejně nic necítila.Ta třetí prodavačka mi pouze řekla,že tahle vada je na všech botách Nike Air Max ,že obvolala ostatní prodejny a nenašla žádné ,které jsou v pořádku.Jasne mi řekla,že si mám převzít boty,že mi stejně bude nová reklamace zamítnuta.Nejsem první ani poslední.Tak nevím ,asi reklamace v A3 posuzují prodavačky.
Nike Air Max
Požadované řešení.... Vrácení peněz..
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.